{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.199 visninger | Oprettet:

vaske hænder i traktor (vandbeholder) {{forumTopicSubject}}

Hej alle på TG
her om 14 dage modtager vi vores helt nye case puma cvx 185 smiley

Vi vil gerne beholde den ren inden i, og har derfor tænkt på at have en lille vandbeholder uden på traktoren, som man kan åbne for og vaske hænder.

er der nogle der har erfaring med dette? fungere det godt? og hvordan har i monteret det?

kom gerne med kommentar eller billeder omkring emnet (:

(jeg vedhæfter et billede af den tank som jeg ca tænker den skal se ud)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaske hænder i traktor (vandbeholder)
  • #1   16. jun 2013 jeg tror hellere jeg vil have sådan nogle klude, du kan købe dem hos xl byg bla. det er nogen vådserviet artigt men der er god til olie osv smiley

• #2   16. jun 2013 Så når i har glemt at tage tryk af jeres olieslanger, og i så skal ind i kabinen for tage trykket af. Så vil i vaske hænder med vand og sæbe? Ej, come on det er da en traktor. Hvis i skal have noget så vil jeg da også købe vaskeservieter

• #3   16. jun 2013 rasmus for en gang skyld er vi enige

• #4   16. jun 2013 som de andre nævner, et lilel skab med handsker til grisseri arbejdet så som eks hydraulik slanger og så en æske vådservietter vil nok være en fin løsning

• #5   16. jun 2013 Man må godt bruge handsker smiley

• #6   16. jun 2013 jamen jeg er da fuldkommen enig smiley

vi bruger også altid handsker ved hydraulik osv.
    men der vil altid være situationer hvor man har meget beskidte hænder (:
    men det kan godt være at vådservietter ville være mere enkelt (;

havde bare hørt om nogle der havde sådan en lille vandbeholder, og synes bare det lød smart

• #7   17. jun 2013 vi har begge dele på vores gylletraktorer(for det meste i hvert fald) og det er altså også dejligt nok, og have vand med, hvis nu lige fordeleren sidder fast på nedfælderen, og din arm bliver svøbt ind i lort, er en vådserviet altså overhovdet ikke nok!! men det kan ogsaå godt blive lidt svært at vaske olie af med (drypvand) og sæbe, derfor har vi begge dele smiley

• #8   17. jun 2013 mads s:
    Jeg synes det lyder smart! for der er jo nogle gange man ikke kan undgå at blive beskidt.
    har du billeder af, hvordan den er monteret på traktoren? (:

• #9   18. jun 2013 skal nok lige tage et par stykker næste gang jeg skal der over, men tror ikke du kan bruge det til noget da den er fastmonteret på beslaget til værktøjskassen smiley

• #10   21. jun 2013 Seriøst, vaske hænder inden? Skal lige være sikker.. Det er en traktor ikke? ikke en limousine vel?..
    Skal i ikke også have en brusekabine monteret på siden af traktoren, så i kan gå i bad inden i hopper i traktoren?:) Ej come on, det er en traktor, der skal bruges til arbejde.. smiley Hvis det var mig havde jeg købt en spand af de der renseservietter og smidt i førerhuset, de er super gode.

• #11   21. jun 2013 Michael s du skal bar lige huske, for dem der kører hele dagen lang året rundt er det ikke "BARE" en traktor, det er deres kontor og andet hjem !

• #12   21. jun 2013 Det er jeg godt klar over, men det er stadig et arbejdsredskab, og begynde og montere vandbeholdere og alt mulig, synes jeg nu er lidt overkill, sådan en renseserviet, burde nu være længe nok.

• #13   22. jun 2013 Det synes jeg ikke smiley for arbejdsdagen går da meget hurtigere, hvis man sidder i en dejlig ren kabine smiley

• #14   22. jun 2013 Michael S vil du aldrig blive træt af at alting altid var beskidt ?

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #15   22. jun 2013 Er der ikke en Hardi vandbeholder foran på Samson fra ny?

• #16   22. jun 2013 Jo.

• #17   23. jun 2013 jeg siger jo ikke du skal gå ud og smøre hænderne ind i fedt, og sætte dig ind i traktoren uden at tørre hænderne eller noget.
    Men for mig at se, svarer det til at du tager en kedeldragt udover dit arbejdstøj, fordi dit arbejdstøj ikke må bliver beskidt? Har bare den holdning at hvis man har noget, skal det også bruges smiley

• #18   23. jun 2013 Jeg bruger nu også en kedeldragt om morgen til klargøring så jeg ikke bliver smurt ind i olie, fedt og andet lort

• #19   23. jun 2013 forstå mig nu ret, selvfølgelig hvis man skal klargøre og du ved du vil blive smurt ind i alt mulig. Men det jeg mener du går jo ikke rundt med en kedeldragt ud over dit arbejdstøj hele dagen lang for det ikke bliver beskidt

• #20   23. jun 2013 Michael S det kan også godt bare være os, men går vi på værkstedet har vi kedeldragt på, i service vognen er der kedeldragter og i gylle og presser traktor er der en med, så vi bruger den med mindre vi sidder på den flade smiley

• #21   26. jun 2013 hej. jeg har monteret præcis sådan en vand beholder som du viser på billedet på min 8660. den sider lige over diesel tanken i venstre side. jeg har fået et bar holdere til at holde vandrør på fx en væk af vores vvs mand. (link fjernet)

jeg tog bar den størrelse der passede rundt om den bøjle der sider på førehuset som indstignings håndtag. på den hardi dunk er der to huller i holderen der er bar sat en bolt igennem og ind i rørholderen. det tog 10 min at montere den. det er rigtig nemt og den sider rigtig godt fast. min flytter sig ikk, og den sider med 2 af de holdere.

hvis det så skal bliver rigtig godt sætter du lige 30 cm vandslange på studsen så vandstrålen kommer ud over kanten på diesel tanken.

• #22   27. jun 2013 Jonas h: tak for et virkelig godt svar
    Jeg synes den løsning du har lavet lyder både nem og god
    Og jeg kan se på dine billeder at det ser rigtig godt ud!
    Jeg tror jeg vil prøve noget lignende når vi får traktoren her om et par dage smiley

Kommentér på:
vaske hænder i traktor (vandbeholder)

Annonce