{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

udstyr i traktor {{forumTopicSubject}}

hej TG

sad og spekulerede lidt i dag, og så var det jeg tænkte på hvor meget eller hvor lidt i gør ud af kabinen og traktorer i jeres/ jeres chefs traktorer.

der hvor jeg arbejder, har vi gulvtæppe, i alle traktorer, og walki i alle nye + gylletraktorene, så har vi slingerlygter i spejlene. vi gør også meget ud af at vaske.

håber på at læse en masse indlæg sådan en kedelig mandag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstyr i traktor
  • #1   31. mar 2014 mhh, jaaaa altså, vi har ikke rigtigt noget ekstra udstyr i, vi har engang haft walki, men det bruger vi ikke rigtigt mere smiley ville gerne have gulvtæppe, men alt det der ekstra lys har vi sku ik rigtigt brug for smiley et ekstra rotor blink ville heler ikke være dumt smiley

  • #3   31. mar 2014 det er vel også som man prioritere det, da jeg køre på maskinstation, og vi opholder os mange timer i maskinerne, er det altså behageligt uden sko og alt lyset virker.

  • #5   31. mar 2014 I vores 191'er har vi gulvtæppe og et ekstra roterblink, ellers ikke så meget andet. Men jeg kan godt lide at der er rent og fint inde i kabinen, og at den ser ornlig ud. Så vasker den tit så den skinner.

    Men den bette traktor(frontlæsser) kør vi ikke med gulvtæppe, det er ikke til at holde ren når der bliver fodret al det andet frontlæsser arbejde. Men der er sat et par ekstra arbejdslygter på så man kan se noget, men den bliver vasket tit så den ser pæn ud. smiley


  • #6   31. mar 2014 lys, ren vieduer, rimelig rent gulv, en god blæsser og en god radio smiley

  • #8   6. apr 2014 :)Husk markeringslys til bredden det er der desværre mange traktorer som ikke har
    jeg kører bus og i mørke og snestorm mistede jeg venstre hjørne smiley mødte en stor traktor markeringslys på skærmen midt for baghjul og en bagskovl der var 30 cm
    bredere end traktor og det sagde bang
    Ros til bejstrup maskinstation de har lys i orden og er hjælpsomme i trafiken
    Poul Erik


  • #9   8. apr 2014 ja det er der ikke mange der har helt i orden det der med lys, vil sige vi personligt er ved at have styr på alt lyset efterhånden, men ja det er farligt uden lys !

Kommentér på:
udstyr i traktor

Annonce