{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

DTE-Systems bokse til traktor {{forumTopicSubject}}

Hej Traktorgalleri.

Ville høre hvad interessen for dette produkt ville være, da jeg står med muligheden for at være dansk importør af det.

http://www.chiptuning.com/eng/chiptuning-products/chiptuning-tractor.html

Giv gerne jeres mening, evt fordele og ulemper. Jeg havde i tankerne det kunne have stor interesse for landmænd, samt traktor firmaer bl.a. pga benzin besparelse.

Mvh. Patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DTE-Systems bokse til traktor
  • #2   30. jul 2015 Bortset fra at det er noget lort for traktoren. Så hellere købe de heste man har brug for

  • #3   30. jul 2015 #1 Man skriver vel under på at man mister garantien, og at tuning en er under eget ansvar?


  • #5   31. jul 2015 Generelt rigtig dårlig stil at slette svar fra forum....
    Selvom man har et dårlig argument, og forkerte svar, er disse sikkert stadig brugbare for andre.


  • #7   31. jul 2015 Kan sagtens følge dig.. Men det er knap 24 timer siden indlægget blev oprettet..
    Så hvis ikke du føler trådstarter kan bruge nogle af svarene, du kommer med, hvorfor så i det hele taget bruge tid på at skrive? Forum er vel til for at få svar, og for andre senere kan søge efter lignende problemer/spørgsmål. Hvis de skulle havne i samme situation.. Hvis alle bare slettet hver gang, ku vi ligeså godt køre det hele over PM..


  • #9   31. jul 2015 Min umiddelbare første tanke da jeg så profilbilledet, var også, at det her sikkert var i sammenhæng med en skole-opgave af en art....
    Og at han så kunne bruge svar og muligheder han ikke selv ville ha tænkt på, da han ved første kast, virker meget fjern fra agri kulturen, og ikke ville gøre sig selv til grin ved at spørge om det, det i virkeligheden handler om

    Men la os se om manden selv har noget at tilføje, ellers stopper den sgu bare her.. smiley


Kommentér på:
DTE-Systems bokse til traktor

Annonce