{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Case 844 xl prisvurdering {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal sælge en Case 844 xl, som jeg har overtaget efter min morfar gik bort i sommeren.
Desværre har jeg ikke den store forstand på traktore, og derfor håbede jeg der var nogle der kunne give mig en pris ide.

Traktoren har kørt 1850 timer og har altid stået inde - der er en lille smule rust og trænger måske lige til en gennem gang, men virker ellers fint.

/Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Case 844 xl prisvurdering
  • #3   4. okt 2015 prøv at søg på maskinbladet.dk også kan du nok finde frem til en pris


  • #4   4. okt 2015 Omkring 50000kr vil jeg skyde på hvis den ser rimelig ud.

  • #5   5. okt 2015 Jeg bor ikke lige i nærheden af hvor den står, og dette var det eneste billede jeg lige kunne finde.
    Den står desværre på sydfyn, det kunne dog ellers have været lækkert med en der kunne se og vurder den!
    Men tak for de forskelige tilbagemeldinger! Nu er jeg da ikke helt på bar bund smiley


  • #7   5. okt 2015 Hej,

    Kondolerer med hensyn til din morfar.

    På traktorpriser.dk ligger priserne for 844XL pr. oktober fra 16640 til 89800 kr. eksklusive moms. Trendlinien for prisen ligger på 52000 kr. eksklusive moms pr. 1. oktober 2015. Disse priser medtager alle årgange og modeller på markedet, dvs. både med 2- og 4-hjulstræk og er baseret på data for traktorer til salg i 2015. Tallene siger dog intet om, hvad traktorerne er blevet solgt for i sidste ende.

    Mvh.


  • #8   6. okt 2015 Det er korrekt - man kan ane det i højre side af førehuset.
    Har tænkt den skal have en ordentlig vask, opdagede dog lige idag at den ene dørs pumpe ikke kan holde længere, men det er vel små ting?
    Men har tilgengæld fået af vide den hovedsageligt har været brugt som transportmiddel på landevejen, da den blev købt kort inden landbruget på gården stoppede.
    Jeg vil prøve at gå efter en mindste pris på 50000 smiley
    Jeg takker mange gange!


  • #10   8. okt 2015 Ja, det var det da - Jeg må igang med den kærlige hånd! smiley

  • #11   8. okt 2015 Nu ved jeg ikke om du har arvet traktoren for så er der måske ikke moms på ???

  • #12   9. okt 2015 Det har jeg i princippet ikke, da min mormor stadig lever - men hun skal af med gården.
    Den står i regenskabet så der skal moms på smiley


  • #13   11. okt 2015 Der står faktisk også en IH 574 med frontlæsser som hun har besluttet at skulle af med.
    Den har kørt ca. 4000 men dens stand er meget dårligere sammenlignet med 844'eren. Den har også et olie problem, ved ikke om den spiser det, eller bare taber det. Kan man få noget for sådan en? ??


Kommentér på:
Case 844 xl prisvurdering

Annonce