{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  henrik simonsen
  • #1   9. apr 2013 han er forpakter af Skalmstrup og han har vist også lidt i gahna

• #2   9. apr 2013 Ja det gør jeg da, jeg kommer jo fra området. I slutningen af 2010 stoppede han med at køre maskinstation for andre folk. Fra da af, satsede de kun på deres eget planteavl. Han ejer ca. 750 ha, og har ca. 2800 ha, i pasnings-, eller forpagtningsaftale. Det strækker sig fra Hobro i nord, til Hadsten i syd.

Derudover er Henrik Simonsen med i landbrugprojekter i Ghana og Rumænien. Han har sammen med en anden, langtidslejet 8400 ha. i Ghana, som de rydder, og dyrker spisemajs på. Han har vist også noget jord i Rumænien, så vidt jeg husker. Han har også engang hjulpet danske landmænd i f. eks. Litauen med at så eller høste. Men jeg ved ikke om de stadig kører uden for landets grænser.

• #3   9. apr 2013 de er startet igen den her gang under ISN skalmastrup er han vist (hæng mig ikke op på det) vist daglig leder han ejer vist ikke noget selv da han gik på røven med det
    mens der vist er nogle familie og andre investor med i den nye virksomhed så det køre lige så stille igen

• #4   9. apr 2013 Mathias H hvor kommer du da fra?
    er selv fra Øster tørslev

• #5   10. apr 2013 Nicholai A: Jeg kommer fra byen Hadsten lidt syd for Randers. Men jeg har en del familie i Gjerlev, Enslev og flere byer i nærheden, og de ser tit når de kører i området. Størstedelen af jorden i det område er eget/ forpagtet af Skalmstrup.

• #6   10. apr 2013 Frank skov fra Dan-gødning har vidst penge med i det spil

• #7   12. apr 2013 Nicholai A, retter dig lige.

Lige nu hedder det SSN Skalmstrup og "ejeren" er ole skov, om henrik har en finger med i det skal jeg ikke kunne sige. Men han har vidst nok selv omkring 700 ha også har SSN vel omrking 900 ( Hæng mig endelig ikke op på det )

• #8   12. apr 2013 Nicolaj S
    fandt også selv lige ud af det her den anden dag da jeg mødte dem på vejen kunne ikke helt huske hvad de hedder
    men ja de hedder ssn skalmstrup nu

men glenn fra balgaard landhandel er vist også med i det

• #9   12. apr 2013 ole skov har han noget i form af overmosegård det står der på hans mf 2805 hvis det er den samme

• #10   13. apr 2013 Det ved jeg sgu ikke om han har smiley

Kommentér på:
henrik simonsen

Annonce