{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i nogen sviner?
  • #2   24. apr 2013 vi plejer altid at tag det meste med en bag skovl på traktoren når vi er ferdi på marken og nu har vi ikke så store marker så det er stort set vær dag . Men er lidt enig med ham fordi der bor også en bonde her ude hos os der bladre hele vejen og flere km og det ligger der i måneder det er sådan lidt smiley syntes jeg.

  • #3   24. apr 2013 Det kan jo ikke undgås at der ligger jord på vejen midt på dagen. Så skal der jo køre en kost hver 10 minut når der køres gylle.selvfølgelig skal der ryddes op når arbejdet stopper og vi gør hvad vi kan for at svine mindst muligt. Byboere er ikke meget bedre når de smider deres øl dåser, McDonald's poser og andet skrald på markerne. så skal vi først samle skrald før vi kan komme igang med markarbejdet. Hvis vores køer æder en dåse så får de flænset deres mave op.

  • #4   24. apr 2013 Jeg er helt enig simon! Byboere er selv lige så slemme. det de smider afsted i markerne er giftigere og meget mere farligt. man kan ikke skære foden hvis man går på bare fødder i noget mudder på vejen.. men tvært imod kan man skære sig på en smadret flaske eller en flænset så som ligger i marken.. tænk sig hvis der gjorde det og så der lige kommer en slåmaskine forbi og flænser dåsen, og så man har sit barn med ude på marken.. de er jo kendt for at rende på bare tær! smiley

  • #5   24. apr 2013 De smider skrald på vores marker.. Lidt lort på hjulene, hva' så?

  • #6   24. apr 2013 hvis man fik 2 skilte fra komuenen til være gård der vil have var det ikk noget problem smiley

  • #7   24. apr 2013 Hahahahah shit nogle syge argumenter de har :-D.. "landbruget har ingen betydning for dansk økonomi" Yeah right, det er jo ikke os der stor for over halvdelen af indtægterne, simpelthen en skandale at nogle folk kan være så uvidende....

  • #8   24. apr 2013 Kæmpe idioter der skriver derinde.. Magen til by-tosser skal man lede længe efter. - Det landmændene der sætter bilerne til verden.

  • #9   24. apr 2013 Han er sku for vild ham malkeren smiley


  • #10   24. apr 2013 Vi har sku haft flere køer som er død/aflivet af uforklarlige årsager, hvor dyrlægen har sagt at det var nok et fremmedlægeme. hvem der har set sådan et dyr lide som de gør i sådan et tilfælde smider aldrig noget i naturen mere. men de byboere aner ikke hvor meget det betyder, og hvor ligegyldigt lidt jord på vejen er....

  • #11   24. apr 2013 læste lige nogle af de kommentarer. hold kæft hvor bliver jeg gal....

  • #12   24. apr 2013 Skal der virkelig ikke mere til for og pisse sådan et par bil folk af smiley i morgen tror jeg da lige jeg sviner lidt extre med gylle vognen smiley

  • #13   24. apr 2013 Fååårk satan jeg fik lukket damp ud der!...

  • Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #14   24. apr 2013 Super godt indlæg du fik lavet Jesper!

    Så har de lige lidt at tænke over! smiley


  • #15   24. apr 2013 Armen jeg bliver gal når man kan være så snot idiotiske! Det er værre end dem der skriver kommentare inde på ekstrabladet!!!.

  • Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #16   24. apr 2013 Ja, der er nogle folk (desværre) der ikke kan se ud over deres egen næsetip, og se hvad der foregår uden for byerne. Samt at landbrug faktisk er en stor del af Danmark....



  • #17   24. apr 2013 Du er helt forkert på den! Industri er vejen frem du! Slagt dyrene og smelt dem om til fossile brændstoffer!!!.

    (Ironi og sarkasme kan forekomme) smiley


  • #18   25. apr 2013 hold nu kæft en gang mund lort nu har jeg læst samtlige indlæg til forumet inde på bilgalleri de skriver mere lort der inde end der er på vejene i hele DK!!!

    -ja kan godt se det er træls og jeg kan heller ikke forstå det kan være så svært og sætte et skilt op det er sku det eneste der skal til og så er der ikke noget og komme efter. vi prøver jo også på at svine mindst mulig men det r jo ikke altid lige nemt.

    f.eks. har man sået en mark og køre der fra "gør" man vejen ren efter sig men køre man gylle er der jo "konstant" trafik til og fra marken og der "gøres" vejen ren når man er færdig.

    men ja der er nogle der ikke gør noget og andre der gør det de kan.

    min mening og holdning til det.



  • #19   25. apr 2013 Kan godt forstå der er mange der ikke sætter skilte op, på det gamle arbejde oplevede jeg at der er nogle der kørte rundt og flyttede dem til andre steder (syg form for humor?), eller at der var nogle der stjal dem...

    Sådan et skilt koster 500.-, hvor mange gange gider man købe nyt hjem?... smiley


  • #20   25. apr 2013 Kæft hvor kan jeg blive sur over sådanne noget fis! Jeg glæder mig til at jeg får mit traktorkort.. så skal jeg vise dem hvordan en traktor kan fylde på vejene!

  • #21   25. apr 2013 må man ikk selv lav de skilte eller skal det være sådan nogle fine nogle? smiley

  • #22   25. apr 2013 nej jeg har set flere der har lavet dem selv men jeg ved ikke hvor meget folk ser efter dem alligevel?

  • #23   25. apr 2013 *skiltene genneralt

  • #24   25. apr 2013 tænkte om man måtte printende det ud og lim det op på en plade smiley

  • #25   25. apr 2013 har næsten læst det hele og må sku stoppe inden computern ryger ud gennem vægen med det pis de fyre af nogle af dem, De kan skuda købe en bil der kan holde til ligt mudder eller blive på de store veje eller noget helt 3 PIS hjem til byen

    og de skulle måske lige ryde for egen dør før man ryder andre med det lort de smider i grøfterne.


  • #26   25. apr 2013 Ham Malkeren er for fed!!! Men de kan satme lade værd med at sænke bilerne, så de slæver hen af jorden...

  • #27   25. apr 2013 Jesper M skulder klap til dig med den kommentar smiley løftet tomelfinger her fra

  • #28   25. apr 2013 Tak... Men jeg syntes godt nok de blev stille, eller er det bare mig??... smiley

  • #29   25. apr 2013 respekten overfor landbruget som erhverv er helt i bund her i landet, det er frygteligt! det er sjældent der findes 2 positive ord omkring det fra folk der ikke har relation til det.
    enten sviner vi, så lugter det, så larmer vi når folk sover længe det er vel de mest typiske, fordi de få dage om året de nu bliver generet af det må tage hårdt på staklerne..
    og så skal vi da også have skæld ud for miljø belastning med sprøjtegifte fordi det har de læst i avisen og så kn vi da os bare lære at bygge gylletanke nok sådan at vi kan opbevare gyllen over en månede ekstra end som normalt osv osv osv, alle ved jo at bankerne syntes det er en guld investering at bygge mere lagerplads til gyllen end som normalt er nødvendigt?. og man kan jo blive ved, der er bare forskel på folkegrupperne og begynde at diskutere det er som det der inlæg viser jo omtrent håbløst


  • #30   25. apr 2013 ja der blev sku stille smiley

  • #31   25. apr 2013 Jeg syntes vi burde lockoute os selv, når lærene kan, så kan vi vel også... Bare for at se hvordan Danmark vil reagere... Sende hele lortet til udlandet, for at danskerne (her i blandt brian og peter osv. fra BG) så kan købe lortet tilbage igen til højere priser... smiley

  • #32   25. apr 2013 jesper så kommer heksen helle bare og bestemmer det hele smiley selvom de næsten gør det i forvejen smiley

  • #33   25. apr 2013 Amen kæft det kunne være fedt at tage alle de by tosser på landtur en uges tid hvor de levede sig ind i landbruget, og i det hele taget at få dem forklaret at mælken ikke kommer fra animal planet eller køledisken, men prøve at få dem til at forstå at der skal en seriøs uddannelse til at drive landbrug..... Men puha hvor er de da kloge (yeah right) uha hvor blir jeg gal!!!!!!

  • #34   26. apr 2013 På EN måde underholdende at se hvor maget lort sådan nogle kraft idioter enlig kan lukke ud!

  • #35   26. apr 2013 De skal bare lade være med, at svine os til når de ikke har dyt forstand, på noget som helst indefor landbruget!

  • #36   26. apr 2013 Det kan svine, men vi skal alle være her. Derfor er der ingen undskyldning for ikke at gøre vejen ren.



  • Rene' P
    Rene' P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #37   27. apr 2013 Nu er lovgivningen sådan at man SKAL sætte skilte op, og man SKAL rydde op efter endt arbejdsdag, også selvom man skal køre der igen i morgen...
    Og der skal være så rent, at en motorcykel ikke kan vælte i det. DVS at det ikke engang kan støve på en tør dag!

    Jeg kører selv motorcykel, og det er LIVS farligt at køre gennem en gang jord/mudder/gylle...
    Der er flere der bliver slået ihjel af det, hvert år i DK.


  • #39   27. apr 2013 det kan da godt være loven siger du skal køre efter forholdene men den siger også man skal skilte og gøre vejen ren efter endt arbejdsdag.


  • #41   27. apr 2013 jep også en masse pis f.eks rendzoner!!

  • Rene' P
    Rene' P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #42   27. apr 2013 Rasmus H.
    Dvs at man skal vende om og kører en anden vej!!!
    Bliv lige lidt voksen.
    Der skal skiltes, der skal ryddes op.
    Der er ingen der siger at jeg IKKE køre efter forholdene, men sker der et uheld, er det traktorfører og landmand der er 100% ansvarlige.
    Jeg har kørt maskinstation, så glem alt om det der. Jeg er inde i reglerne.


  • #43   27. apr 2013 Køre efter forholdene???!!!
    Men hvis der pludselig ligger lort på vejen, det ser man ofte lige når man er i det, så skrider man og låget bliver sømmet fast! Farvel!


  • #44   27. apr 2013 Hvis i læser Maskinbladet, står der en masse om det.

  • #45   21. jan 2015 Tumper der ikke tænker på andet end deres bil. Kommer der i deres gamle bil som næsten knækker sammen bare der ligger en kladt jord. Nå mig og min onkel køre møg ved naboen tager vi da og rydder op efter os. Mad eller ej?? Nogen gange er folk ikke så kvike. Smag og behag siger jeg bare... ??Min bil er beskidt af jord fra en mark ?? Herre gud det et jo bare jord??...

  • #46   21. jan 2015 Puhaa fy for den siger de jo jord. Vask det af ?

  • #47   22. jan 2015 Har du sovet de sidste 2 år debatten her har været inaktiv?? smiley

  • #48   22. jan 2015 Ja jeg blev lige lidt træt smiley

  • #49   22. jan 2015 Ja men kender du ikke det der sker ikke en pind herinde så ser man bare en tilfældig brugers forumne og så finder man den her så kan man jo ligså godt skrive noget jo ;):)??


  • #50   22. jan 2015 ?? ? :);)

  • #51   23. jan 2015 smiley

    Nej


  • #52   23. jan 2015 Nå :),

  • #53   23. jan 2015 smiley

Kommentér på:
Er i nogen sviner?

Annonce