{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

havetraktorer ind under traktorgalleri {{forumTopicSubject}}

syntes da igentlig det er for dårligt at havetraktorer ikke må oprettes herinde.

hva sker der ved det ? ikke noget!

havetraktorer hører da under traktorer så hvorfor ikke også give dem lov til at være herinde.

underskriftindsamling på havetraktorer også må være på traktor galleri! ellers vil vi have et havetraktorgalleri! der er så mangte latterlige gallerier så hvorfor ikke også evt få et havetraktorgalleri.dk eller skal de ind under traktorgalleri og ligge, smiley


skriv dit navn i et indlæg her i diskutionen og når der er nok sender jeg dem på mail ind til bazoom og så må de tygge lidt på den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  havetraktorer ind under traktorgalleri
  • #1   26. nov 2011 Troels F. jeps det må de gerne men det er da lidt federe at få en bedømmelse osv som man jo kun kan give hvis den er oprettet

  • #2   26. nov 2011 Kan de så ikk bare få lavet så at men kan få bedømt sit album?? smiley

  • #3   26. nov 2011 Er enig med Troels, lav et fotoalbum i stedet. Det ville være det samme som hvis alle begyndte at oprette selvkørende maskiner, og redskaber. Så skulle de have lavet det til "landbrugsmaskingalleri" eller noget, men det er det jo ikke.

  • #4   27. nov 2011 Havetraktorer skal ikke ind. Hvad bliver det næste så?
    Plæneklippere? "Jamen de kan da også slå græs, hvorfor må havetraktorer være her hvis plæneklippere ikke?"

    Derefter kædesave og byskryddere? "Jamen det er da næsten samme motor som på plæneklippere.."

    Hold nu.. det er ikke havetraktorgalleri, som andre siger, men traktorgalleri. Derfor skal der heller ikke mejetærskere, gummigede, rendegravere, teleskoblæssere, finsnittere eller andre selvkørende maskiner der bruges i landbruget herind.


  • #6   27. nov 2011 i kommer ingen vejne med at protestere. i kan ligeså godt droppe det

  • #7   28. nov 2011 du får heller ikke min stemme

  • M a c
    M a c Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 3
    #8   28. nov 2011 nu er det ikke særlig svært at lave en "model betegnelse" herinde hvor der stod havetraktor, så det er da virkelig ikke noget at himle op over på den måde..
    det er sq da det samme som hvis der ikke måtte være scot-cars og atv´er på bilgalleri.. come on, vi skal alle være her..

    jeg skriver sq gerne under... og jeg har IKKE en havetraktor..




  • #9   28. nov 2011 Hvor skal det stoppe. Så kommer der til sidat små drenge med deres pedal traktorer som osse vil ha dem oprettet så

  • #11   28. nov 2011 du får min stemme. det hedder jo en haveTRAKTOR så ska de da os være her.

  • poul erik a
    poul erik a Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   29. nov 2011 Hvad med en side med flyvemaskiner har det interesse.

  • #13   29. nov 2011 Jens S og Grønbeck. korrekt. det kan da ikke kræve det store. det kræver flere mærker og andre regler. større er problemet ikke!

  • M a c
    M a c Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 3
    #15   30. nov 2011 kunne nøjes med ét mærke som hed Havetraktor.. værre er det ikke.. det er noget fis at det skal køres op til det at være et stort problem..

  • #16   30. nov 2011 Så kontakt hjælpe-admins hvis i så gerne vil have dem ind. De skriver jo flere steder at de ikke kan gøre noget ved det, fordi der er blevet valgt at der ikke må komme have traktorer ind. Så i stedet for at skrive alle de forslag herinde og vente på at de skal se det, så skriv da til dem ? smiley

  • #17   1. dec 2011 M a C

    jeps syntes jeg også


  • #18   9. dec 2011 her er svaret fra hjælpe admin strator (Dennis j)

    Hej Kasper
    Undskyld det sene svar! Jeg forstår dig godt, men vi HA'er kan kun parere ordrer fra toppen. I kan dog skrive ind til dem under kontakt. Hvis I er mange nok, så er det sikkert noget de vil være med til.

    Mvh Dennis


    så mon ikke der er en mulighed hvis vi samler underskrifter nok ? smiley tror at muligheden ligger der ude et sted bare vi får nok til at skrive deres navn herinde. eller i en besked til mig


  • #19   9. dec 2011 vi er oppe på 4 underskrifter indtil videre. det kan sku gøres bedre folkens i er derude. skynd jer og skriv jeres navn og så når der er nok så sender jeg en mail til de øverste

    ps. skriver også lige selv under smiley

    Kasper winther jensen.


  • #20   9. dec 2011 Michael Grønbeck Andersen

  • #21   9. dec 2011 uha nu er i oppe på 6! kommer i jo ikke langt med..

  • #22   9. dec 2011 Flemming p . rolig nu! der skal da mindst være 50 før jeg begynder at tænke på at skrive til de øverste så ja der er lang vej endu smiley

  • #24   9. dec 2011 Jens S desværre. jeg har talt dig med så det er stadig kun 6 smiley

  • #26   10. dec 2011 Jens S nej havde du heller ikke men du prøvede at oprette din jonsered havetraktor herinde og så skrev du at du var enig med mig så talte dig med som at du også stemte for. smiley

  • jannick k
    jannick k Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #28   15. dec 2011 Jannick b. v. kristensen:)

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #29   6. jan 2012 Brian Sørensen.

    Tænk at der sidder en bonde i sin John Deere og siger "dæ ær kån plas te sture disl trator på trator galæri" klap nu ploven og lad den lille Jens nede fra husmandsstedet oprette sin plæneklipper.

    Vis lidt vilje og støt op....


  • #30   7. jan 2012 Traktorer, så havetraktorer. Hvad kommer så? Havefræsere, cylænder-klippere, buskryddere, kædesave og til sidst hækkesake. Hold nu. Det hedder jo traktorgalleri og ikke havetraktorgalleri.

  • #31   7. jan 2012 Det er nemli' rigtigt Random Hero smiley

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #32   7. jan 2012 Tror man er indavlet for at kunne hidse sig op over at nogen opretter en kædesav på traktorgalleri. For helvede vi er jo bønder,og dermed temmelig kiksede.

    Grunden til at vi leger hellige herinde er jo at vi ikke har råd til at stå i baren og det er de tjekkede gymnasie fyre der score de hotte tøser...


  • #33   7. jan 2012 jeg tror, da de lavede det her traktorgalleri, mente de nok det kun var de rigtig traktor.
    min mening til at en dreng som har en lille havetraktore skal bestemme om min rigtige traktor skal ind ikke er i orden da han måske kun går op i havetraktore og kan afvise de rigtige traktor som var mening med den her side. jeg kan ikke forstå at i bliver ved med og køre i det her. Admin har jo sagt det kun er for rigtig traktor og ikke andre og at de ville blive slettet dem som ikke er det.


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #34   7. jan 2012 Kikset kikset bonderøvs holdning...... Har i slåsset i skolegården for at afgøre om mf eller deutz var sejest???

  • #35   28. jan 2012 Havetraktor høre IKKE til på TRAKTOR galleri. da det er for RIGTIGE traktore. og ja det er da synd for jer der bare ikke har en rigtig traktor men sådan er det jo bare.

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #36   28. jan 2012 Ja ja bette Rasmus.....vi må da håbe for dig at der ikke kommer biografer,hospitaler eller kørekort regler som kræver at man har en studenter eksamen......

  • #37   28. jan 2012 Brian nu lyder det som om du er bedre end Rasmus H og det er du jo ikk!!! for hvis der ikk var nogen der gad og arbejde på en gård og køre traktor på en mark så havde du sku ikk din danske bøf hver aften på bordet...

  • #38   28. jan 2012 Skrid med de forvoksede håndskubbere,

    De hører ikke til herinde så må i sgu i stedet for tage og be om jeres eget galleri.

    Man kan ikke sætte traktorer og have redskaber sammen de dur bare ikke sammen det kan i lige så godt indse


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #39   28. jan 2012 Jeg er ikke bedre end dem der arbejder i markerne.eller dem der arbejder i de danske stalde generelt ....

    Men jeg er bedre end dem der er snæversynet og egenrådige, og meget bedre end dem der ikke har hverken viden eller opdragelse til at tage imod en plænetraktor med åbne arme på et bonde galleri MEGET MEGET bedre.....


  • #40   28. jan 2012 Jeg giver Rasmus H og de andre ret.. jeg vil heller ikk ha at man ka oprette havetraktorer herinde jeg har min havetraktor i et album og det klager jeg sku ikk over bare ret jer efter reglerne og smid havetraktorene i et album!!!!!!!!

  • #41   29. jan 2012 Brian. hvad ved du om hvilke uddandelser jeg har og ikke har. og i så fald hvis du er så meget bedre end alle os andre herinde på dette såkaldte bonde galleri hvorfor blander du dig så i vores lavt rangerende diskusioner

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #42   29. jan 2012 @rasmus.

    Jeg giver ikke så let op som skolen og dine forældre gjorde....

    Og møder jeg racisme ( som dette emne absolut er ) eller andre snæversynede uretfærdigheder så er jeg i haserne på det som en arrig pitbull...

    Og med de holdninger du lægger for dagen er der ingen tvivl om at du uanset dit uddannelses forløb ikke har lært nok.. Hvis du lægger mærke til alle disse " vi er bedre end de andre" og " i må ikke lege med os" tråde, så sidder nejhatten på unge mænd mellem 14 og 22. Og de er utrolig få voksne brugere der gidder at bruge tid på at hjælpe disse unge på rette vej, hvilket er synd og skam. For hvis ingen giver en lidt mere nuanceret billede af den verden vi lever i så ender vi med voksne mennesker med en forkvaklet holdning til de mest simple ting i livet.

    En fremmed er en ven du endnu ikke har mødt, og om han køre MF eller stiga så skal han være yderst velkommen...

    // Brian


  • #43   29. jan 2012 Brian
    Du lyder som en social demokrat
    Lige så dum og klog som de er..

    Jeg har ikke noget imod have traktorer.
    Men jeg syntes det bliver noget lort og blande det her galleri sammen med en masse andet.

    Altså nar man ikke nå oprette mejetærsker eller snittere så syntes jeg ikke at have traktorer lige pludselig skal have lov


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #44   30. jan 2012 smiley
    Jeg er da absolut også imod alle dem med John deere kasketten trukket så langt ned over ørerne at de heller ikke kan tåle at se en flot mejetærsker oprettet på bondegalleri..

    Har stemt venstre så længe jeg kan huske hvis det har interesse..

    Mener forøvrigt også at der skal være plads til togbaner på RC galleri og Crossere/atv på bikergalleri og scootergalleri.....


  • #45   30. jan 2012 hva.... er i snart færdige med at skæntes.

  • #46   30. jan 2012 Bo


    Langt fra smiley


  • #47   30. jan 2012 Ja den her diskution kan sådan set være lige meget. da der er givet besked fra højeste sted at mejetærsker/finsnitter/entrepenør grej og have/park udstyr ikke må være på traktor galleri. så kan det jo være lige meget.

  • #48   30. jan 2012 Det er jeg skam klar over det er osse det jeg har prøvet at ige til snart alle der opretter tråde med andet end traktorer

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #49   30. jan 2012 Hvis vi brugere ønsker det ændret så vil bazoom mægtig gerne, det er derfor de i ny og næ spørger på div gallerier om vi brugere ønsker nogle ændringer.

    Men det er voldsomt irriterende at en flok yngre brugere ikke kan se at åbenhed vil være en kæmpe fordel for alle. Og lige så træls at de lidt ældre ikke gider at deltage i debatten..

    //Brian


Kommentér på:
havetraktorer ind under traktorgalleri

Annonce