{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Thomas P
Thomas P
Tilmeldt:
1. jul 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Er fiat en god traktor {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kigger efter en traktor til mit lille fritidslandbrug. Jeg har 6 ha jord, lidt kvier, skal slå noget græs, og flytte nogle wrapballer, samt forefaldende arbejde. Jeg har fundet en fiat 640 med fuldhydrauklisk frontlæsser, som jeg synes ser fin ud
Mit spørgsmål: Er Fiat et godt traktormærke, tænker på om den er solid, er den dyr at reparere, er det til at få reservedele dele osv.
Jeg hører også gerne kommentarer til den specifikke model


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er fiat en god traktor
  • #1   1. jul 2014 Nu har jeg ikke nogen erfaring med den specifikke model, men har dog haft en del med andre fiater at gøre. min generelle opfattelse af dem er at de er driftssikre, stærke traktorer. Den største ulempe jeg ser ved dem, er at de ofte har en tendens til at ruste. Reservedelsfremskaffelse skulle det blive nødvendigt, burde ikke være noget problem, da enhver newholland forhandler kan få dele hjem til den, skulle de ikke ligge inde med dem. ellers er fiat et ret gængs mærke, så en lokal smed kan sikkert også skaffe uoriginale dele. jeg ville ikke være bange for at købe sådan en. smiley


  • #2   4. jul 2014 Navnet burde da sige det hele? Fejl I Alle Ting

  • #3   4. jul 2014 Min far har en 640 skruet godt i pumpen gået 9800timer. den køre for mixervogn hverdag. ikke de store problemer skifter bare kobling for hver 2500 timer nok fordi det slider meget når man køre med mixervogn.

    Super traktor, sagde til ham han skulle finden en anden for den stod nok af på et tidspunkt med det er snart 3000timer siden smiley så nu har vi 2


Kommentér på:
Er fiat en god traktor

Annonce