{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Oprettelser på TG {{forumTopicSubject}}

Kom nu ind i kampen...
Vi har endelig fået et site hvor man stolt kan vise sine traktorer frem, alligevel er folk ikke nær kritiske nok i forhold til beskrivelse af maskinen og billeder..
der er flere gallerier hvor teksten enden bare er noget i stil med standart, ingen eller ja eller ved ikke og ingen reelle data på traktoreren eller deres historie.
Det ville være rart med lidt mere seriøsitet herinde ellers ender det bare ud med at blive scootergalleri nr. 2..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelser på TG
  • #1   3. mar 2015 Har tit tænky på at oprette samme emne..
    Så er da fuldstændig enig med dig!! Men igen, så kommer Joachim WJ efter dig, hvis dine oprettelser har for meget tekst..


  • #2   3. mar 2015 what, kan en oprettelse have for meget tekst?
    Selvfølgelig hvis teksten ikke er relavant så kan jeg godt se en mening med galskaben, men stadig smiley


  • #3   3. mar 2015 Sys ikke rigtig der er noget af mit der virker irrelevant, så spurgte ham os hva han mente?
    Men trods flere forsøg, og kan se han læser mine beskeder, kan jeg ikke få at vide hvorfor......


  • #4   3. mar 2015 er ham Joachim Moderator herinde?


  • #5   3. mar 2015 Ja.... Joachim wj.. Profilbillede er vist en gammel rød case tror jeg..

  • #7   3. mar 2015 Det var udelukkende ironisk ment det jeg skrev...:)
    Det var bla. for at få ham der oprettede en MF 26 med 4 dårlige billeder af en adskilt traktor til at tænke lidt over det.. og lave en ordentlig oprettelse lige som du gør Jimmi. Så jeg deler jeres holdninger om dårlige oprettelser ....


  • #8   3. mar 2015 Tænkte du nok ville reagere....
    Jamen så fik jeg svar. Tænkte nok det var hen i den dur smiley
    Vi må blive lidt mere kritiske, uden at blive lige så strenge som bilgalleri.. gennemsnit alderen er jo lavere her, og billederne tæller hårdt, hvor andre gerne vil høre historie og teknik.. Der er nogen der bare stemmer ind, hvis de kan lide mærket..
    Har man 5 venner herinde, er den så godt som oprettet jo.... Er vi ikke ved at være oppe på et antal herinde hvor vi ku hæve både ind og udstemmer til det dobbelte? 10ind/20ud?


  • #9   3. mar 2015 er helt enig med jer......
    der burde være bedre mindste krav som f.eks. man skulle mindst have 10 billeder og så et hvis antal ord for at kunne oprette en traktor herinde


  • #10   3. mar 2015 Altså jeg er 13. smiley Jeg holder fuldstændig med dig. Jeg kan også godt lide at der er meget tekst og noget historie. Men ja. De fleste der er på min alder +- tænker nok mere på om det er fede billeder og et mærke man godt kan lide. Altså ved mig spiller billeder jo selvfølgelig også en stor rolle, men tekst fylder nok mindst lige så meget. Jeg læser hvert og et ord der bliver skrevet til smiley Men jeg synes også det ville være rart hvis man hævede grænserne så man skulle have flere til at stemme en ind så den ikke kom ind så nemt. Og ligesådan med at stemme ud så alle dem uden tekst og ordenlige billeder ikke bliver stemt ind smiley

  • #11   5. mar 2015 Siden hvornår er Joachim wj blevet moderator herinde? smiley

    Mvh.
    Christian R


  • #12   6. mar 2015 Det kunne jeg også godt tænke mig at vide......

Kommentér på:
Oprettelser på TG

Annonce