{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.509 visninger | Oprettet:

Velkommen til det nye TraktorGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye TraktorGalleri!

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ).

Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

Erhvervsannoncering er nu mulig. Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

- Lige nu på TraktorGalleri
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades..

- Mine forumemner
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Det er nu muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en traktor oprettet. De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har duadgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at bruge smileys; smiley smiley smiley smiley og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye TraktorGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.traktorgalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen TraktorGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye TraktorGalleri!
  • #1   22. maj 2012 Det er sgu iorden! Det er satme blevet fedt. godt arbejde smiley

    lige en påmindelse. I har skrevet kat istedet for traktor her:

    - Nemmere adgang til mange flere features og indhold
    Det er nu muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en -kat- oprettet. De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har duadgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

    Men igen det er godt nok blevet fedt!


  • #2   22. maj 2012 Brunbjerggaard: Hovsa smiley Det sørger vi lige for at rette! Og dejligt at du kan lide det nye design!
    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #3   22. maj 2012 Det er ikke særlig godt efter min mening, men det er nok forhåbentlig kun indtil at man lære det at kende..

  • #4   22. maj 2012 A/S Pullingteam: Det er helt naturligt, at man lige skal bruge lidt tid til at finde rundt på siden igen, så vi håber at du bliver glad for designet med tiden smiley

    Men man er også meget velkommen til at komme med kostruktiv kritik, så vil vi se på, om vi kan gøre noget bedre smiley

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #5   22. maj 2012 Ja det jo det smiley

  • #6   22. maj 2012 Ser super fedt ud. Man skal lige lære at finde rundt, men umiddelbart er det ganske ligetil

    Og nu der er en administrator online, hvad med lige at sparke lidt til jeres hjælpe-admins, da de stortset aldrig er på og bestemt ikke gør deres arbejde? Den ene har ikke været på i over 6 måneder nu. Bliver næsten nødt til at skrive det her da jeg har forsøgt at sende mails til jer, men som åbenbart bliver ignoreret.


  • #7   22. maj 2012 det gamle var bedre!

  • #8   22. maj 2012 Rasmus A: Det skal vi nok se på - så må vi få nogle flere på posten smiley

    Mads H: Kan du forklare, hvad ved det gamle, der var bedre?


  • #9   22. maj 2012 Jeg kunne bedre lide det gamle. Uploade nye billeder idag, billederne blev ikke vist under uploadet, den foretog uploadet 4. gange da den gik istå, og startede forfra 3. gange. Jeg ved ikke om det nye design tager mere plads og udnyttelse af forbindelsen eller noget, men har ikke oplevet noget dårligt med det gamle.
    Det ser også lidt åndsvagt ud at TG nu skiller sig så langt ud fra de andre gallerier, som var overskuelige nok.


  • #10   22. maj 2012 Jesper M: Forandring fryder smiley
    Det gamle design har været på alle siderne siden der kun var bilgalleri. Det har set stort set ens ud siden jeg oprettede min forste bil på BG for 7 år siden og det kedeligt i mine øjne.


  • #11   22. maj 2012 man skal self. lige vende sig til at se på det nye, og hvor man skal finde tingene,
    en ting jeg ikke forstår, og var også galt i det gamle.

    når man laver en annonce, kan man vælge Vest, øst nord syd, jylland, kunne man ikke lave en der hed Midtjylland, der er alligevel langt fra det østligevest til vestkysten,

    og så når man søger efter ting, kunne det være smart at man kunne søge efter ting i HELE Jylland, og det samme med Sjælland


    DEtte gælder også Bilgalleri, og alle de andre ;D

    Ellers Fint det er blevet


  • #12   22. maj 2012 Det ser fedt ud, jeg så det første gang da det kom på Lastbilgalleri, jeg blev meget forvirret, men når man lige har lært det at kende så er det rigtig fedt. Jeg lagde slet ikke mærke til det også var kommet herinde smiley

  • #13   22. maj 2012 i mangler under markede noget som hedder traktor træk det er nemmer hvis det er stumper til træk man mangler eller søger efter

  • #14   23. maj 2012 Jesper M: Lykkedes det dig, at få uploadet billederne til sidst? Det er ikke meningen, at det skal gå langsommere, så vi kigger på det!

    De andre gallerier kommer også til at få dette design, så det er blot en overgangsperiode smiley

    Martin E: Der er gennem tiden mange, der har efterlyst Midtjylland, og landsdelen er da også kommet med nu smiley Når du opretter en annonce, så skal du indtaste postnummer i stedet for landsdel, og systemet vil så dele op i landsdel. Grunden til at du ikke kan se nogle annoncer fra Midtjylland nu, er at der ikke er nogen.

    Mht. dit forslag om at kunne søge på Jylland og Sjælland, så tager vi det med videre smiley

    Dennis R: Kan du beskrive nærmere - er det specielle reservedele, som kun bruges til traktortræk, du tænker på?

    Lasse, Rasmus og Martin: Dejligt at I kan lide det nye design smiley

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri



  • #15   23. maj 2012 Jeg er nu heller ik fan af det nye design.....

    Og den røde John Deere på forsiden, det dur altså bare ik!!!!


  • #16   23. maj 2012 Jo, jeg fik uploadet dem. Men jeg var ikke helt tilfreds med at det skulle gøres om så mange gange. Samt billederne plejer jo at blive vist, så man kan skrive kommentare m.m. til billederne. Billederne var blanke/hvide, så man kunne somend ikke se dem.

  • #17   26. maj 2012 jamen en kategori som hedder traktor træk under markede hvor man kan sælge alt til traktor træk så hvis det er en traktor som er lavet til traktor træk du vil sælge ville det jo bare være nemmer og lige den der under så den der vil købe en traktor trækker nemt kan finde dem... elller på den måde hvis du forstår

  • #18   26. maj 2012 Ja det som Dennis foreslår vil være godt..

  • #19   27. maj 2012 Hej traktor galleri!!

    Total fedt design og fedt at man kan oprette albums uden ag have en traktor inde...
    Har desuden altid godt kunne tænke mig en app til iPhone og android smiley
    Håber det kunne lade sig gøre i den nærmeste fremtid.. smiley


  • #20   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

    Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

    Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

    Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #21   30. maj 2012 Der er en fejl, hvis man skifter billeder inde i et fotoalbum med ens piletaster, så skriver den ved det sidste billed: "- Kommentar skal udfyldes"

    Ellers rigtig godt arbejde! smiley


  • #22   31. maj 2012 Morten: Det kigger vi på! Er det i den almindelige visning eller i storbilledvisningen?
    Dejligt du kan lide det nye design smiley

    Fixenborg: Tak for rosen smiley

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #23   31. maj 2012 Det er i almindelig visning. smiley

  • #24   7. jun 2012 hvorfor kan man ikke længer se hvem der stemmer på ens traktor?

  • #25   8. jun 2012 Kenneth: Det er valgt fra, da der desværre har været problemer med at folk blev negative - og diskuterede om stemmeafgivelsen. Dog vil funktionen, hvor man kan se, hvilke stemmer man har fået komme tilbage smiley

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #26   8. jun 2012 Et lille tip til de af Jer, der ikke har opdaget det, så er det nu muligt at afspille youtubevideoer i forum. smiley

    Se blot her:
    http://www.youtube.com/watch?v=C3eRru7LfMw


  • #27   8. jun 2012 Hvordan sletter man abonnement på en annonce?

  • #28   8. jun 2012 A/S Pullingteam: Det kan du gøre via "Min konto" - "Abonnementer" smiley

  • #29   8. jun 2012 Okay tak. smiley så man kan ikke på selve annoncen mere?

  • #30   11. jun 2012 A/S Pullingteam: Jo, det kan du også - så trykker du bare på knappen "Følg denne annonce" i toppen, og afmelder abonnementet den vej smiley

  • #31   11. jun 2012 Okay, tak tak smiley

  • #32   15. jun 2012 jeg har fundet et problem...

    Hvis man har oprettet mere end 3 fotoalbummer, så kan man ikke komme til det ene af dem således at man kan sætte nye billeder ind eller lign.
    i mit tilfælde er mit album med vores gran skov under fældning.. væk fra min profil men jeg har den stadig jeg kan bare ikke se det under konto-fotoalbum der kan jeg kun se 3 af dem.



  • #33   20. jun 2012 Vi har i dag haft et upload, hvor der er blevet ændret på en del funktioner efter jeres tilbagemeldinger.

    Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.

    Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.

    Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.

    Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri


  • #34   20. jun 2012 Lars: Kan du forklare lidt nærmere? Hvor er det, at du mangler dit fotoalbum henne? På "Min konto" kan du se de første 3 album - og hvis du vil se flere, skal du trykke på "Se alle dine fotoalbum". Alternativt kan du klikke på "Mine fotoalbums" under "Mit indhold". Så burde du kunne tilføje billeder til dit album.
    Virker dette?

    Mvh. Rikke/TraktorGalleri smiley


  • #35   22. jun 2012 jeg kan slet ikke finde Teksten. ¨se alle dine fotoalbum¨.


  • #36   22. jun 2012 det lige meget jeg har fundet den, havde bare slet ikke kigget i venstre side endnu,,

    Vh
    Lars


  • #37   25. jun 2012 Det var godt du fandt det, Lars smiley

    Mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


  • #38   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv. Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.


    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/TraktorGalleri smiley


Kommentér på:
Velkommen til det nye TraktorGalleri!

Annonce