Hej, har en som ville bytte med mig. Min ford 4000 fra 1979 til en volvo bm 2 hjul træk med frontlæser fra også ca 1979. Har hørt at hans traktor har lidt problem med hans liftarme. Min traktor fejler næste ikke noget. Den er bare gammel og lidt slidt. Jeg er interesert i den volvo fordi den har frontlæser.Håber i kommer med nogle god råd til mig.Hilsen,Léon
Hvad model er det for det er lidt svært af sige ellers?
Har hørt at der på 650'erne godt kan være problemer med at få liftarmene ned, det går i hvert fald langsomt. Men jeg synes at på min egen er der ikke de store problemer, når det bliver brugt en gang i mellem. Der er også noget med at liftarmene kan låse, men jeg ved ikke, hvor låsen skulle sidde hende eller om der er én?
Hej Victor S, der er en bm 430 fra 1969 og ikke fra 1979(han var ikke helt sikkert på det), det med liftarme(Daniel P) har han selv reparet, den skulle justeres lidt. Han siger at den bremse skævt, er der svært at skifte bremse på sådan en? Dørnene er temligt rustet, han sige at han ikke kan for fat i nogle ny dør, er der rigtigt?
låsen til liften på en volvo 650 sidder på forsiden af den platform føresædet er monteret på.....
Altså volvo er jo gode og solide bremserne holder bare ikke evigt, altså min gamle 650 som nu er solgt kørte helt vildt godt startet altid, så en volvo bm kan anbefales da de er holdbare
Jamen helt sikkert. Min gamle Volvo er meget rusten, men motoren går jo, som en drøm ! Men det at den bremser skævt, det kunne man jo prøve at justere op, og så slipper man måske for at skifte breme´ser lige nu og her Altså, så længe der er strøm på batterierne, så starter de hehe. Det med reservedele, der kan man ringe til Keld W. Jensen. Han har en masse og mener han er fra Jylland eller Fyn
Hej, mega mange tak for jeres svar.Det har vaert en stort hjaelp. Han er nu i gang med at laver de sisdte smaa ting saa bytte vi min ford 4000 til den volvo bm 430 med en frontlaeser. Glaeder mig.Igen tak for det.Ps, Daniel P har du ogsaa en nr. fra ham Keld W Jensen?
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind