René R René R Midt/Syd/Vestsjælland, Danmark Bruger på traktorgalleri.dk
Dato: 2012-6-7
Vist 336 gange

(Emnets ejer)

Lave udstødning omkring sydsjælland

7. jun 2012 kl. 03:17

Hey Traktorgalleri

Jeg skal ha noget nyt udstødning på min wheelhorse, det er en 2 cylinderet, så havde forestillet mig et eller andet med at samle den som et normalt (bil) manifold

Tænker at få fat i flanger og noget malkerør

Men jeg mangler hjælp til dette, kender i nogen gode svejsere hernede på sydhavsøerne ? og en ca pris på sådan en operation?

Svar til emnet: Lave udstødning omkring sydsjælland

7. jun 2012 kl. 09:20

du kunne jo høre magleby smede og maskinværksted

(Emnets ejer)
7. jun 2012 kl. 15:14

mathias > har du et nummer til dem ? synes umiddelbart ikke jeg kender til dem eller kan finde noget på dem ? vi er enige om det er i lokalområdet ? finder nemlig en i børkop :S

7. jun 2012 kl. 19:10

havde ikk lige set der stod sydsælland det er nemlig mit farfars værksted

(Emnets ejer)
7. jun 2012 kl. 19:16

arrhh så giver det mening :P men har du nogen idé om hvad det så evt kunne koste ? fordi i og for sig er det 2 flanger, og skære/bukke rørene til og svejsning.. hvis du kunne få et forsigtigt overslag ? så har jeg da noget at tage med i jagten

7. jun 2012 kl. 19:40

under 500

8. jun 2012 kl. 14:05

Hallo hvis du skal have lavet flanger rør og bøjninger kommer du godt nok ikke langt for 500kr.

15. jun 2012 kl. 23:53

Sydhavnens smede og maskinværksted i Vordingborg.
" http://www.ssmv.dk/ "

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Lave udstødning omkring sydsjælland

Om Traktorgalleri:

Traktorgalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom