{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Landbrugsskole hvilke ? erfaringer tak! {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg overvejer kraftigt at tage mig en jordbrugsmaskinfører uddannelse her til august.

Mit spørgsmål er så bare hvilken skole jeg skal vælge, er det dalum, høng eller en helt tredje.

Jeg er meget social, og kan godt lide en bajer eller to, derudover går jeg også meget op i at få en god og lærerig uddannelse, så kom gerne med jeres erfaringer fra de skoler i har gået på eller går på.

På forhånd tak!

Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Landbrugsskole hvilke ? erfaringer tak!
  • Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #1   17. feb 2014 Hvorfor ikke tage Landmand med speciale i planter? Du kan stadig komme i praktik på maskinstation, hvis det er det der trækker.

    Uddannelserne er stort set ens, forskellen er bare at som landmand kan man læse videre på lederuddannelserne bagefter. Kan du ikke som maskinfører.


    Med det til side, så er Lundbæk Landbrugsskole et helt fantastisk sted. Er selv lige blevet færdig deroppe for 3 uger siden smiley


  • #2   17. feb 2014 Du kan læse lidt om mulighederne på Jordbrugets UddannelsesCenter ved Aarhus her:

    http://www.ju.dk/

    Mvh.


  • #3   17. feb 2014 Jeg takker for svarene indtil videre smiley

    Og ja, det kan godt ske jeg nupper den med speciale i planter, mulighederne lyder bedre smiley


  • #4   17. feb 2014 Jeg har gode erfaringer med Høng på både 1. HF & 2. HF! smiley Der bliver nappet bajere og lavet lektier i det tempo man selv styrer. smiley

    Jeg har selv lige afsluttet landmand med speciale i planter her 31. Feb., så jeg vil også anbefale dig, pga. af mulighederne for videreuddannelse i fremtiden at tage samme forløb. smiley Og ikke jordbrugsmaskinføren, det er en måned mere på skole der gør forskellen, betalt vel og mærke. smiley


  • Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #5   18. feb 2014 Hehe, Jesper, du bliver da vidst aldrig nogensinde færdig, hvis du ikke er færdig før 31. feb? smiley

  • #6   18. feb 2014 Sorry, 31 Januar. smiley Fik mit bevis d. 30 Januar, så færdig er jeg da. smiley
    Sad bare og tågede lidt igår aftes smiley


Kommentér på:
Landbrugsskole hvilke ? erfaringer tak!

Annonce