Hej er der nogle der kan fortælle mig hvad forskellen på en Fiat 130-90 og 180-90 altså rent motor mæssit.
Her kan du se det. http://www.konedata.net/Traktorit/fiatagri115-90.htm
Tak
130-90 er kun på 5,9L og 180-90 er på 8,1L
Fiat 180-90, fed traktor
det nemlig er en RIGTIG traktor savner nu den gamle 160'er
8,1 L og lyden, det er fantastisk
i den grad! den blev erstattet af en tm 165'er og selv med potten fjernet og lidt i pumpen lyder den ik nær så godt. de store gamle der er noget for sig selv
Ja, men desværre ruster de bare
vores var så ny at hytten var galvaniseret fra ny, så det var heldigvis ikke så galt med det derimod er italienere og strøm 2 ting der aldrig burde forenes!! -instrumentbordet var rent diskotek til tider
Heldigt ærgerligt du gik med den så El har de aldrig været gode til
med mange mindre marker blev vi træt af at skulle koble til vendegearet, kun derfor den røg væk! den havde ikke engang rundet 7000 timer endnunej det er ikke altid lige heldigt
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
hej str og skal fin en ny traktor istedet for min ferguson 185, har kigget på en deutz 6806 med s 74 hus i meget fin stand, med ålø frontlæsser. men med...
Jeg skal have synet og omregistret min Fiat 640, men synsmanden kan ikke findet det stel nummer som skal sidde et eller andet sted på traktoren.. Jeg har...
Hej Jeg har være ud for at se på en fiat 180-90 som jeg overvej at køb men jeg vil høre om der er nogen her ind der ved lidt om dem for jeg ved ikke det...
Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med liften på en fiat 500. den vil ikke løfte når man bruger lifthåndtaget. når man starter traktoren løfter den sig i...