Casper k Casper k Nordjylland, Danmark Bruger på traktorgalleri.dk
Dato: 2012-6-6
Vist 452 gange

(Emnets ejer)

omdrejninger

6. jun 2012 kl. 18:36

Jeg har Fordson Dexta som af en eller anden grund tager en h***vedes masse omdrejninger men jeg kan ikke finde ud af hvor den er skruet.

Er der nogen der har en idé til hvordan det kan være?

jeg tror ikke det er i indsugningen da spjeldet er helt lukket når gas håndtaget et helt oppe.

Svar til emnet: omdrejninger

6. jun 2012 kl. 18:52

tjek for utæthedder, hvis den eventuelt trækker falsk luft fra indsugnings manifoldet kan den godt tage omdrejninger

det gøres nemt ved at tage noget WD40 og sprøjte på, det er ikke brændbart, hvis der er utæthedder ved indsugningen burde den gå ned i omdr. eller gå ud

(Emnets ejer)
6. jun 2012 kl. 19:20

Det prøver jeg. Tak

(Emnets ejer)
6. jun 2012 kl. 20:03

Det gjorde den ikke men den så ikke tæt ud så jeg ved ikke om jeg skal prøve at tage det af i morgen og gøre kanten ren. Den har jo trods alt stået stille ude i nogle år

6. jun 2012 kl. 20:36

prøv husk ny pakning!

(Emnets ejer)
6. jun 2012 kl. 20:42

Er der andre steder den kan være utæt?( jeg ved godt der er mange steder men hvor den kan finde på at tage omdr)?

6. jun 2012 kl. 20:51

kan være toppakningen, men så ville den næppe kunne starte, og du siger at regulatoren står rigtigt?

(Emnets ejer)
6. jun 2012 kl. 22:48

Er der andre steder den kan være utæt?( jeg ved godt der er mange steder men hvor den kan finde på at tage omdr)?

7. jun 2012 kl. 11:39

altså når du siger den tager masser af omdr. er det fordi du tager speederen helt i bund eller er det fordi den kan finde på at give gas selv ?

7. jun 2012 kl. 17:19

Hej, det er din menbran der sider i regulatoren på pumpen der er hul i, så tager snoninger af helved til. det er en smal sag at lave igen når du har en anden en du kan sætte i. vi havde en der kunne rende 65 km/t med utæt membran.

(Emnets ejer)
7. jun 2012 kl. 22:34

Er det til at se hvis man skiller fødepumpen af?

8. jun 2012 kl. 16:09

du skal bare skrue regulator huset af på enden af pumpen, så sider der en membran som med garanti er mør/råden.

(Emnets ejer)
8. jun 2012 kl. 17:17

Så siden på diesel pumpen?

(Emnets ejer)
8. jun 2012 kl. 21:56

For eller bagende?

9. jun 2012 kl. 05:44

ja diesel pumpen! og ja for eller bagende kald det hva du vil hvis den ikke er i den ene ende af pumpen så er den i den anden ende af pumpen.

(Emnets ejer)
9. jun 2012 kl. 08:42

Ja den har det da godt nok ikke godt her bare lidt problemer med at få den ud.
Er der noget specielt sted man skal hen for at få fat i sådan en fanden?

9. jun 2012 kl. 18:24

arr nu er det så længe siden jeg har lavet sådan en pumpe. men er der måske ikke en låse ring der skal pilles af på menbranen?

(Emnets ejer)
9. jun 2012 kl. 20:35

kan det passe at akselen til stoppen skal ud det synes jeg det ser ud til her
http://v2.dk.sparex.com/ItemDetails/ItemDetails.aspx?ItemNumber=43220&OriginalItemNumber=&CurrentTab=LocatedIn

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: omdrejninger

Lignende forum-emner

Om Traktorgalleri:

Traktorgalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom