Jeg har Fordson Dexta som af en eller anden grund tager en h***vedes masse omdrejninger men jeg kan ikke finde ud af hvor den er skruet.Er der nogen der har en idé til hvordan det kan være?jeg tror ikke det er i indsugningen da spjeldet er helt lukket når gas håndtaget et helt oppe.
tjek for utæthedder, hvis den eventuelt trækker falsk luft fra indsugnings manifoldet kan den godt tage omdrejningerdet gøres nemt ved at tage noget WD40 og sprøjte på, det er ikke brændbart, hvis der er utæthedder ved indsugningen burde den gå ned i omdr. eller gå ud
Det prøver jeg. Tak
Det gjorde den ikke men den så ikke tæt ud så jeg ved ikke om jeg skal prøve at tage det af i morgen og gøre kanten ren. Den har jo trods alt stået stille ude i nogle år
prøv husk ny pakning!
Er der andre steder den kan være utæt?( jeg ved godt der er mange steder men hvor den kan finde på at tage omdr)?
kan være toppakningen, men så ville den næppe kunne starte, og du siger at regulatoren står rigtigt?
altså når du siger den tager masser af omdr. er det fordi du tager speederen helt i bund eller er det fordi den kan finde på at give gas selv ?
Hej, det er din menbran der sider i regulatoren på pumpen der er hul i, så tager snoninger af helved til. det er en smal sag at lave igen når du har en anden en du kan sætte i. vi havde en der kunne rende 65 km/t med utæt membran.
Er det til at se hvis man skiller fødepumpen af?
du skal bare skrue regulator huset af på enden af pumpen, så sider der en membran som med garanti er mør/råden.
Så siden på diesel pumpen?
For eller bagende?
ja diesel pumpen! og ja for eller bagende kald det hva du vil hvis den ikke er i den ene ende af pumpen så er den i den anden ende af pumpen.
Ja den har det da godt nok ikke godt her bare lidt problemer med at få den ud.Er der noget specielt sted man skal hen for at få fat i sådan en fanden?
arr nu er det så længe siden jeg har lavet sådan en pumpe. men er der måske ikke en låse ring der skal pilles af på menbranen?
kan det passe at akselen til stoppen skal ud det synes jeg det ser ud til her http://v2.dk.sparex.com/ItemDetails/ItemDetails.aspx?ItemNumber=43220&OriginalItemNumber=&CurrentTab=LocatedIn
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej alle. Jeg har en ford 8210. Den skal have en pto trukket maskine bagved der kræver 420min. Hvor mange omdrejninger er det i min traktor?
Her til formiddag skulle jeg lige have gang i min Fahr d 130 2 cyl luftkølet. Som jeg plejer at gøre, bliver den forvarmet i 1-2 minutter, idag fik den ca 1...
har et problem med min Volvo BM 425 Krabat den skyder meget og den vil ikke tage gassen ordentligt den giver gas og går ned og giver gas og går ned den vil...