{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Carsten A
Carsten A
Tilmeldt:
22. dec 2011
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16

Benzin på diesel Ferguson, kan den reddes ? {{forumTopicSubject}}

Har lavet en rigtig kvajert smiley
Har smidt benzin på min gl. Ferguson 35 og har kørt med det i et stykke tid smiley Kan den reddes eller er løbet kørt ? ( kørte indtil jeg slukkede den)
Hvad gør jeg herfra ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin på diesel Ferguson, kan den reddes ?
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   18. maj 2015 Du tapper bare det hele af. Fylder ren diesel på tanken -skifter brændstoffiltre. og så pumper du systemet igennem lige som når du lufter ud Helt ud til dyserørene og så er jeg næsten sikker på at den kører fint igen. det er prøvet du er ikke den første der laver det nr.

  • #2   18. maj 2015 Hvis ikke den begyndte at sige lyde, er der nok ikke sket noget. Bankede altså.
    Men få den tømt i en fart, (pga. pakninger og o-ringe) og få den luftet ud og få diesel igennem den.. Evt. Med en lille olie blanding...
    Har arbejdet på et værksted hvor jeg som lærling fik fyldt tanken ret ofte op på min gamle 244, fordi folk gjorde sådan..
    Men skift filtre og luft ud ved alle skruer, og få den så igang igen...


  • #3   18. maj 2015 Lige langsom nok igen...

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   18. maj 2015 Sådan en volvo kan den godt med 2takt benzin? det har da været en lidt blå tåge efter den

  • #5   18. maj 2015 Op til 30%diesel..... smiley
    Lidt svært ved at komme igang om vinteren, men når pengene er små, og der stod sådan en 3/4 fuld 60ltr.tønde, blanding der bare skulle smides ud. Så røg den sgu i.. Røg lidt meget nogen gange he he...


  • Carsten A
    Carsten A Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16
    #6   22. maj 2015 Godt nyt smiley
    Gode gamle Ferguson overlevede min bommert og tøffer nu igen på diesel smiley
    1000 tak for alle indspark .


  • #7   25. maj 2015 Du kunne bare komme en liter 2-takts olie i, det gjorde de i gamle dage på værkstederne.

Kommentér på:
Benzin på diesel Ferguson, kan den reddes ?

Annonce