{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Ih 474 drypper diesel og har svært ved start. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en 474 som driller lidt.

Jeg har tidligere skiftet dele i dieselpumpen og den køre egentlig fint når den først kommer igang og den går aldrig i stå mere, heller ikke under belastning.

Men der er dog nogle små problemer alligevel.

Hvis jeg prøver at tænde den i lidt kulde(ikke minus grader), så køre starteren langsomt rundt og der kommer en masse hvid røg op af skorstenen, det skal helst være 10 plus grader før den vil starte. Forvarmeren virker ikke på den, men den burde da kunne starte alligevel når det ikke er minus grader?

Når den først er igang, så køre den perfekt, men den sviner sod ud af skorstenen, hvordan kan det være? Jeg har prøvet at tage et billede af motorhjelmen som er helt sort af sod.

På selve pumpen er der en slags skrue/møtrik for neden, der siver diesel ud af. Det er spændt så meget jeg nu kan spænde det, men alligevel drypper det derfra. Er der nogen der ved hvordan jeg får det tæt? Og kan der være fordi at pumpen får for meget diesel efter jeg har rodet med den og det ikke render retur i tanken?

Det skal lige tilføjes at den hverken bruger meget olie eller vand, og vandet lugter heller ikke af olie.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih 474 drypper diesel og har svært ved start.
Kommentér på:
Ih 474 drypper diesel og har svært ved start.

Annonce