{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.264 visninger | Oprettet:

Mathias S
Mathias S
Tilmeldt:
28. apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Texas 125/96 Havetraktor, Motorproblem. {{forumTopicSubject}}

Hej TG jeg har en Havetraktor som jeg lige har haft skildt af, så den kunne shines lidt op. Jeg har ikke haft åbnet motoren eller haft kaburatoren af, Men det er som om den får for meget Benzin, den går konstant ud, den kan måske køre 10 meter også går den ud som om den drukner, hvordan indstiller man det ? håber i kan hjælpe-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Texas 125/96 Havetraktor, Motorproblem.
  • #1   28. maj 2015 Har du haft motoren vendt på hovedet eller lagt den på siden eller noget?
    Måske din nål sidder fast?


  • Mathias S
    Mathias S Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   28. maj 2015 nej ikke umiddelbart, for at starte den , skal jeg føre gashåndtaget langsomt op i standard hastighed og der vil den starte men den ryger meget, som om den får for meget benzin

  • #3   28. maj 2015 Hvordan ser din olie ud?
    Hvis der er røget benzin ned i krumtap huset, så går regulatoren jo helt bananas... Har du sat de kabler rigtig på kaburator igen?


  • Mathias S
    Mathias S Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   28. maj 2015 den eneste jeg har haft af kaburatoren er benzin slangen, intet andet

    når jeg tager tændrøret ud og ryster det, drypper det ud med benzin


  • #5   28. maj 2015 Så får den for meget ja... Er det ikke forholdsvis nemt at pille bundkar af kaburator lige og se om nålen hænger?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #6   28. maj 2015 Hej med jer det er garanteret den samme fejl som kommer ind lige i tiden flere gange i ugen,fra diverse have folk skidt i svømmerens nåleventil så svømmer karburatoren over det giver forfed blanding.
    Bunden af karburatoren stiften som svømmeren hænger i kan let skubbes ud så kan man tage svømmeren ned med ventil nål og så blæse det lidt ren.måske lige tøre gummi spidsen lidt af på et stykke stof så samle igen så kører de igen


Kommentér på:
Texas 125/96 Havetraktor, Motorproblem.

Annonce