{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Thomas  M
Thomas M
Tilmeldt:
6. feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Brændstofpumpe new holland fra 145 til 200 {{forumTopicSubject}}

Hej derude, Jeg går og roder lidt med en ts115 som går med 145 på tappen standard, men den skulle gerne op og yde 200 i weekenderne. Umiddelbart er der ikke lige noget man kan skrue på pumpen men måske er der nogen der kan hjælpe?
Og hvis ikke hvad kan vi ellers gøre? Andre dyser måske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstofpumpe new holland fra 145 til 200
  • Thomas  M
    Thomas M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   15. jun 2015 Eller er der noget inde i pumpen man lige kan stille på hvis man selv åbner den op?

  • #2   18. jun 2015 Der skal du vist tidligt op hvis den skal op på 200, + at din gearkasse på inden måde har godt af det...


  • #3   20. jun 2015 Vi skal nok holde os til den går med 115 HK. Standard, og det er ikke på tappen, men max effekt på motor.. Og satse på at hive 200 hypper ud af den.... puha et sats.

    Men god vind med pojektet.

    MVH
    Bo


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   20. jun 2015 Hvis den har 145 hk så er der en der har været ved hestehandleren. Den har vel fået en turbo men jeg vil nu holde lidt med Bo det kunne komme til at knibe med at holde belægningen på koblingspladerne

  • Thomas  M
    Thomas M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   21. jun 2015 Ja der er monteret turbo, og det er 145 på tappen, og det har den gået med i 6000 timer.
    Jeg fandt rent faktisk en skrue til brændstofsreguleringen, og den var stadig plumberet. Men den var næsten på max, så den kommer kun op på 150 på tappen.


Kommentér på:
Brændstofpumpe new holland fra 145 til 200

Annonce