{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.472 visninger | Oprettet:

Ford 3000 hydraulik niveau arm sidder fast {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en Ford 3000 hvor armen til kontrol af niveau af lift arme sidder fast.

Den kan køre op og ned i fin fart og løfter med god styrke, men kan kun flyttes ca 1 cm op eller ned - hvorefter armene så bevæger sig i den valgte retning.

Når man Slipper armen trækkes/falder den i bund og armene går ned.

Altså er der igen mulighed for f.eks at stille den i midterposition eller lignende.

Har læst at det kunne være et såkaldt "hydraulic lock" som kunne være noget tryk der holder på armen - ikke at det giver mening for mig, da jeg ikke er meget inde i traktorer.

Nogle gode ideer til et fix?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford 3000 hydraulik niveau arm sidder fast
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #1   25. jun 2015 Der er en arm der har sat sig fast inde under lift dækslet (rust) det er ikke ualmindeligt jeg var ude ved en Ford 4000 sidste forår der havde samme fejl. Det er næsten samme liftsystem.

  • #2   25. jun 2015 Jeg spørger sikkert dumt - dvs af med sæde og fjerne dæksel der er derunder ? Super fedt med svar - giver god mening


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #3   26. jun 2015 Ja somm sagt der er en arm der skulle kunne givesig og følge liftakslens bevægelse og med din beskrivelse er den gået fast.Du har nok kørt forlidt med traktoren samtidig med at olien er mættet med kondens vand som så fremmer rust dannelsen

Kommentér på:
Ford 3000 hydraulik niveau arm sidder fast

Annonce