{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Valmet 705 - hurtighed på lift {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal ud og slå græsset af idag, så vi kan få lavet noget hø, men jeg synes at liften går meget hurtigt ned når man sænker. Det virker næsten som om at skivehøsteren bliver udsat for et "frit fald" til den position man har sat håndtaget - hvis i forstår.
Er det noget man kan justere nogen steder? Har prøvet at ændre på samtlige håndtager i kabinen og lige lidt hjælper det.
Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valmet 705 - hurtighed på lift
  • #1   28. jun 2015 Så du har stadig ikke købt en instruktionsbog til dyret, sådan som jeg anbefalede dig sidst du ville vide noget om dine betjeningsgreb i konsollen til højre? smiley smiley smiley smiley

    Men der kan da nok graves et svar frem til dig... Men trækker lige spændingen lidt endnu... smiley

    Mvh.


  • #2   28. jun 2015 Haha! Jeg må nok indrømme at jeg ikke er nået til at få købt sådan en endnu, men skal da helt sikkert have kigget på det smiley


  • #3   28. jun 2015 Haha! Jeg må nok indrømme at jeg ikke er nået til at få købt sådan en endnu, men skal da helt sikkert have kigget på det smiley


  • #4   28. jun 2015 Kigget på...? Hva' med lidt handling? Noget action? Et move? Du rykker på det! Du finder en, du bestiller, du venter i spænding på pakkeposten, du flår pakken op... Og der ligger den... Instruktionsbogen du har savnet hele dit liv! Du får en klump i halsen, hagen bævrer lidt og du synker en ekstra gang. Men det er ikke nok. Der triller en lille tåre ned af kinden... AF LYKKE! Du åbner instruktionsbogen, læser i den, bliver begejstret. Tårerne forsvinder og med et mere stålsat blik i øjnene end nogensinde før, tager du fodtøj på (for arbejdstøjet ER på) og går mod DEN - vidunderet, kraft-karlen, maskinen i dit liv, som du nu har fået et hidtil ukendt indblik i - Nu er du klar til at bruge alle monsterets talenter!

    Ok, jeg gik måske lidt rigeligt til den, i historieskrivningen... Men du har mere lyst end nogensinde før, til at gå direkte ind på www.traktorbogen.dk og bestille en instruktionsbog. smiley

    smiley

    Mvh.


  • #5   28. jun 2015 Da jeg er i mit flinke hjørne idag, smider jeg lige en billede op af håndtaget du skal have fat i - Dog er det fristende at trække spændingen lidt endnu...

  • #6   28. jun 2015 Jeg takker mange gange - og god historie smiley

  • #7   28. jun 2015 Tsk, tsk tsk... Det hedder da et billede og ikke en billede... Nå, men her kommer det så...:

    profilbillede
  • #8   28. jun 2015 Mange tak skal du have. Nu må jeg jo hellere få bestilt sådan en instruktionsbog smiley

  • #9   28. jun 2015 Velbekomme!

    Og ja! Se så at få BESTILT!!! smiley :D smiley


  • #10   28. jun 2015 Den mangler da stadig at blive oprettet som galleri, den der 705'er...?

  • #11   28. jun 2015 Ja det er rigtigt nok. Jeg er igang med at få taget en masse billeder af den i arbejde, så der er noget at kigge på smiley

Kommentér på:
Valmet 705 - hurtighed på lift

Annonce