{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walkie talkie
  • #1   1. nov 2011 Hej Jesper.

    En udmærke warkie er en tti 660/770, eller en danita 1240/640, de er også rimlige billige.
    Hvis man gide sæt sig ind i det er det forholdsvis nemt og sæt dem i og få den indstillle ordenlige, kan man nemt få dem til og række 2 til 5 km..

    Et sted hvor man kan få de nævnte warkie kan man få ved www.midt-com.dk


  • #2   1. nov 2011 Her hjemme hos den gamle har vi 2 af disse http://www.midtkom.dk/shop/danita-640-am-452p.html
    I den 3. traktor kan jeg ikke huske hvad der er i, men vi har skiftet de gamle ud med Danita når de er gået i stykker. De holder ret god og har hverken for mange eller for få indstillingsmuligheder. Den er super nem at indstille og betjene, så den kan jeg godt anbefale. smiley Prisen er også i den grad helt fair.


  • #3   1. nov 2011 lærlingen hvor langt kan de række ca?:)

  • #4   3. nov 2011 Motorola og så større antenne, det er vejen frem... Vi kan snakke med hinanden på over 60km's afstand... smiley

  • #5   3. nov 2011 Jesper m: så koster de vel os flere tusinde smiley

  • #6   3. nov 2011 Det ved jeg ikke... Sikkert. Men det er også kun en engangsbetaling, for det er altså noget der virker og er kvalitet, any time any day.

    Vi har så også 14 maskiner + 4-5 biler, alle med Motorola radio i. Kan jo være man for rabat ved storkøb... smiley


  • #7   3. nov 2011 Ja tror jeg smiley men hvis de bare kan række en 5-10 km ville det være fint smiley

  • #8   4. nov 2011 Hvis de kan række 60 km. så er det jo heller ikke "normale" walkier som lastbilerne osv. kører med som har ret lav sendeeffekt, men derimod et lukket samtaleanlæg hvor man betaler for og have sin egen frekvens, og ikke kan tale med andre, med normale walkier, fordi de skal være indstillet til den frekvens. Samtaleanlægget har også en hovedstation, så når man snakker bliver signalet sendt hjem til hovedstationen med en stor antenne og videre til de andre radioer, hvor normale lastbil walkier sender direkte til hinanden.

  • #9   4. nov 2011 Det har jeg heller ikke sagt at det ikke har været... Men hvis man kører og skal snakke med kollegaer i høsten, så gider jeg satme da heller ikke snakke med en polsk lastvognsgut på storebælt med en øl i hånden...

    Så foretrækker jeg det lukket. Og ja, skrev da også man skulle bruge en antenne. Eller 2. smiley


  • #10   5. nov 2011 Jamen vores kan række 3-4 km. Det har meget at sige om man kører i skov eller andet som blokerer for signalet.

  • #11   5. nov 2011 Jesper M : Helt i orden smiley Det var også bare for at de ikke skal tro man bare kan købe en motorola og en stor antenne og så har man bare 60 km. rækkevidde smiley

Kommentér på:
Walkie talkie

Annonce