{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.388 visninger | Oprettet:

Hydraulik MF35 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg bruger min Mf 35 til at flytte paller med, og har tit brug for en hydraulisk topstang... er der nogen der ved om der er et udtag på MF 35 med konstant tryk, så jeg selv kan montere en ventil til top stangen, uden at jeg skal bruge traktoren ventil (den der bruges til liften)

Og hvis jeg skal have en gyro ventil - kan jeg så bruge begge ventiler på en gang. altså både topstang og liften - uden at skifte position på gyroen.

Håber det jeg skriver giver mening.

mvh Tom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hydraulik MF35
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   9. nov 2015 Jo det giver god mening. Men som standard er en mf 35 jo kun udstyret med stempelpumpen til liften og da den er reguleret på suge siden er det ikke sådan lige noget man kan bruge til dit formål. Jeg ved ikkeom man kan montere en tandhjulspumpe lige som der er i nogle mf 165 med Ipto for så har man en pumpe der kan give olie til en separat kontrol ventil og det er jo det du ønsker dig. Ellers skal der laves en speciel adapter plade der hvor gyroventilen skal sidde så man kan sende olietryk ned til liften fra en dobbelt ventilblok men det bliver lidt kringlet at køre med da man så mister positions kontrollen.

  • #2   9. nov 2015 Tak for svaret Jørgen... tænkte nok det ikke var så let at lave..
    Det ender nok med at jeg sætter en pumpe direkte på pto´en, men er bare lidt træt af at have det siddende på.


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   10. nov 2015 Ja men sådan en MF er en vældig snild traktor når bare man kan bruge den som den er hydraulikken er ikke nem at udbygge og giver da heller ikke de store mængder olie hvis man skal bruge det til frontlæsser , brændekløver eller lignende.
    Standard pumpens ydeevne er ca 16 litter v. fulde omdr.


Kommentér på:
Hydraulik MF35

Annonce