{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Ole G
Ole G
Tilmeldt:
30. aug 2023
Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1

IH484 diesel problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
Jeg har en gammel International 484 traktor, som jeg har haft nogle problemer med. Til at starte med havde den svært ved at tage mange omdrejninger. Jeg har tidligere haft problemer med dieselpest, men har renset tanken så godt som muligt.
For at løse problemet med omdrejningerne fjernede og rensede jeg alle filtrene. Jeg blæste også alle rør igennem med en kompressor, inklusiv højtrykssiden af Bosch indsprøjtningspumpen (fra højtrykssiden og ind i pumpen). Efter dette kan jeg slet ikke starte traktoren.
Diesel kommer fint frem til indsprøjtningspumpen, men der kommer intet ud på højtrykssiden. Jeg har fjernet alle højtryksrør, og der kommer ikke en dråbe ud. Jeg har forsøgt at sætte tryk på tanken, mens jeg prøvede at starte den, men uden held. Begge brændstoffiltre er også blevet udluftet.
Har nogen nogle forslag eller har oplevet et lignende problem? Al hjælp vil blive meget værdsat!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IH484 diesel problemer
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   2. sep 2023 Har du prøvet at løsne /fjerne den lille skrue midt mellem dyserørene ? kommer der så disel ?

  • Ole G
    Ole G Tilmeldt:
    aug 2023

    Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. sep 2023 Hej Jørgen. Det fiksede det faktisk! Super. Mange tak for det. Det var som om det lige luftede pumpen ud. Så nu kan den starte igen.
    Dog kører den stadig ikke med fulde omdrejninger.


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   5. sep 2023 Går gas reguleringen mod stopskruen på pumpen når du giver fuld gas
    den skrue du løsnede sidder i toppen af højtryk pumpe kammeret så derfor er det en effektiv udluftning.


Kommentér på:
IH484 diesel problemer

Annonce