{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.915 visninger | Oprettet:

leo P
leo P
Tilmeldt:
26. apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Olietryk {{forumTopicSubject}}

Hej her inde?.....
Jeg har lidt problemer med min gamle Ford 6600 er lige pludselig begyndt at blinke i olielampen ved tomgang når den er rigtigt godt varm efter lidt landevejs kørsel....
Hvis jeg lader den stå et par min med lidt gas på har og så slipper gassen er der ingen problemer...
Jeg har prøvet at slikke den og så starte igen og så er der ingen problemer.....
Jeg har skiftet filteret men der hjalp ikke en disse og olien dHåber at det er olieteyks kontakten der laver baladen...
Men hvad skal olietrykkrt være ved tomgang....syntes ikke lige at jeg kan finde noget på nettet omd
Mvh leo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olietryk
  • #1   26. apr 2013 Kan du ikke bare prøve at sætte en ny føler på da? de koster da ikke mange basseører....

  • leo P
    leo P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   27. apr 2013 jo.... men jeg har adgang til et måleur til lige præcis dette problem....
    så det er jo nok lidt bedere at se rent fysisk hvad der foregår inde i.....
    mvh leo-pol


  • #3   27. apr 2013 har du nok olie på traktoren.?? for hvis den suger luft, får du også de problemer.
    mvh Jan.


  • Torben P
    Torben P Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   27. apr 2013 Jeg var oppe i en Ford 6610 til svendeprøve hvor der var en defekt olietrykskontakt, den var omkring 4 bar tomgang og 4.5 fuld gas.


    Mvh Torben


  • #6   27. apr 2013 45kr + moms.... smiley

  • leo P
    leo P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   28. apr 2013 Den med nok olie på regnede jeg nok med at det var et selvfølge at man lige hade hevet pinden og trækket inden at man begyndte at spørge til råds... Men okay....
    Der er olie på dyret og det er selvfølig det første jeg har tjekket...
    Jeg har skruet biler de sidste små 25år så jeg kender lidt til det....
    Men har ikke de vildeste erfaringer med traktore andet en mange småting da jeg har kørt korn de sidste 18år....
    Syntes udmiddelbart bare at 4 bar i tomgang lyder lidt højt men hvad ved jeg....??
    Prøver lige at måle i løbet af ugen og ser hvad den siger....


Kommentér på:
Olietryk

Annonce