{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skure
  • #1   8. sep 2013 det kommer jo an på hvad der sider af pumpe på sådan en


  • #2   8. sep 2013 jeg kunne tænke mig det er rotopumpe så du skal prøve at få fat i michael Bjerregård fra blue fighter teamet han kender til det


  • #3   8. sep 2013 Ja men prøver lige at tage et billede en af dagen så kan i se smiley

  • #5   8. sep 2013 Peder M

    Nu er der jo på de fleste traktorer ikke nogen wastegate, derfor vil du automatisk få højere ladetryk jo mere "sovs" du putter ind..

    phillip n

    Du kan sagtens skrue din MFer op.. Men du lyder ikke til og have vildt meget forstand på det, tror det er nemmere hvis du køre til den lokale mekaniker, og får ham til det, vil han sikkert gerne for en gang kage eller øl smiley

    Men motoren i en 699 er en 6.354, den er født uden turbo så vidt jeg ved, så at skrue den op, vil ikke give vildt mange hk (omkring 10 maks).
    Og som andre skriver vil du få en masse sort røg ud af det også..


  • #6   8. sep 2013 jo jeg ved rimlig meget om det bare ikke lige med at skrue den men jeg ved godt at topstykket ikke kan holde til en turbo men den skal også bare havde 10 hk mere så går den godt den anden vi har fået lidt men det er ikke mig der har gjort det, jeg ville bare godt vide hvor bolten jeg skulle skrue på sidder vis det nu skulle komme der til at give den en lille smule, (og jeg kan også godt lide masser af røg) men jeg siger mange tak smiley

  • #7   8. sep 2013 Så vidt jeg husker køre den med CAV pumpe, den er ik bare lige at skrue.....

    Der skal du ind i pumpen og flytte nogen skiver...


  • #8   8. sep 2013 okay det må jeg ligge kigge på smiley


Kommentér på:
skure

Annonce