{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  John deere 4040
  • #1   4. nov 2013 Sikringerne sidder i venstre side under det store sorte metalskjold i styrepulten. (Termosikringer) Amerikanermodeller smiley Ellers kan de vidst sidde under ratstammen på eupæiske modeller. (Her er det alm. sikringer)

    Ang. liftjustering, sidder der en dybdekontrol til højre for din højre fod, ca 10-15cm oppe fra gulvet, når du sidder på sæddet. Det skal i daglig brug stå i MIN. hvor liften vil stå i den ønskede stilling.



  • #2   4. nov 2013 Du mangler vel ikke en Hitchkrog til sådan en karl? Så har jeg en fin en liggende! smiley

  • #3   4. nov 2013 Kan man evt tjekke om de er sprunget thermosikringerne. For der er overhoved intet lys der virker på dyret.
    og det er en amerikaner

    okay det skal jeg lige ud og kigge... er der ingen hastigheds justering?

    Ikke lige nu men senere kunne det godt ske har lige fået den hjem så den skal først lige "shines" lidt op smiley


  • #5   5. nov 2013 Er du sikker på at der er stelforbindelse i dine lygter, eller pærene ikke er gået? Prøv lige at måle efter med et multimeter, så er det altid til at finde fejlen! smiley

    Hvis din lifthastighed ikke er som du ønsker, kan det justeres på skruen til højre for påfyldning af bagtøjsolie. (Se vedhæftede billede) Dog må sænketiden aldrig blive mindre end 2 sek.
    Løsne kontramøtrikken og drej skruen med uret for at formindske sænkehastigheden og mod uret for at forøge sænkehastigheden.


    profilbillede
  • #6   5. nov 2013 Det rigtig nok smiley

    Okay det lyder da godt det med hastigheden smiley tusind tak for hjælpen intil vidrer smiley
    der skal nok kommet et eller andet smiley


Kommentér på:
John deere 4040

Annonce