{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.504 visninger | Oprettet:

At bygge en turbo på? {{forumTopicSubject}}

Hey har gået og kigget lidt på at skulle montere / påbygge en Turbo på min IH 844-S .. men hvor meget kræver det? altså ska man til at bytte alt muligt ud og indstille med andre dele osv osv? eller hva?
eller hvordan foregår det ?

Forresten bedes folk der har ondt i modsatte ende over at jeg spørger holde deres negative kommentare for dem selv.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bygge en turbo på?
  • #1   23. dec 2011 det er jo en suge motor, så ved ikke om den kan holde til det. for ih har haft en svaghed for at de ikke ku holde til at få turbo på. men i så fald du vil igang med et turbo projekt på den skal du som det første undersøge om den har olie underkølet stempler. hvis ikke den har det, kan du risikere at brænde hul i stemplerne når der kommer tryk på.
    men sæt en mindre turbo på så tror jeg ikke det går så galt;-)


  • #2   23. dec 2011 du skal bar have lavet manifold osv. så turboen rent fysik kan sidde der.

    olie til turboen tager du nede ved oliefilteret. returen direkte i bundkarret.

    1-2 omgange i dieselmængde, så du kørende


  • #3   25. dec 2011 det er meget simpelt, har en turbo der ville passer fint til sådan en, kan også give lidt vejledning hvis det er du vil komme og se på turboen.. Den kan fint holde til lidt ekstra power. skriv privat til mig hvis det har interesse..

Kommentér på:
At bygge en turbo på?

Annonce