{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.686 visninger | Oprettet:

schaeff minigraver hr12 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen

Jeg har et lille problem, en Schaeff HR12 minigraver, når jeg starter den går den fint men når den får noget gas og så jeg begynder og lave noget med armen så går den helt ned i omdrejninger og næsten går i stå, vil tro det er p.ga. At den ikke får diesel nok men der sidder nye filtre i og filteret er udluftet, nogle der har en ide


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  schaeff minigraver hr12
  • #1   12. maj 2014 Det kan være der er hul på en brændstofslange

  • Husqvarna geek
    Husqvarna geek Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 16
    #2   13. maj 2014 Hvilken en af flg. motore sidder i den?

    Lombardini
    Mitsubishi
    Deutz
    Perkins


  • #3   15. maj 2014 Hvis det er en hr 12 er det en Mitsubishi....Hvis det er når den er helt kold så er det meget normalt, det gør de, lad den stå med lidt høj tomgang i 1-2 minutter før du begynder og grave.... Er den eller skruet op i tryk? For så er de ekstra slemme til det... Angående diesel, har du haft alle filtre afmonteret og blæst med trykluft gennem alle brændstofslanger for at være sikker på der er gennemgang?

  • Husqvarna geek
    Husqvarna geek Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 16
    #4   15. maj 2014 Martin P:

    HR12 findes med forskellige motorer, som jeg nævner. Men det er nu også ligegyldigt, for det lyder som om den går tør for diesel. Husk der sidder 2 brændstoffiltre, hvis den er med Mitsubishi motor. De andre har kun én.


  • #5   15. maj 2014 Det er jeg da udmærket klar over de har, roder i dem til hverdag..... Men har nu aldrig mødt en hr 12 med andet end Mitsubishi motor i....

  • Husqvarna geek
    Husqvarna geek Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 16
    #6   15. maj 2014 Det er ok, men det gør de altså. Jeg sælger reservedele til dem smiley

  • #7   15. maj 2014 HR12 kan fås både med mitsubitshi og deutz motor


  • Steffen E
    Steffen E Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #8   24. maj 2014 Og vi ejer for eksempel en med Deutz motor... Med hensyn til dit problem, ville jeg nok nærmere tjekke fødepumpen. Vores er elektrisk, og den døde for noget tid siden. Den blev erstattet med en fra Biltema, og det kører udmærket. (Den originale koster spidsen af en rum-raket)

  • #9   25. maj 2014 Ja nu gik jeg for nogle dage siden og målede på det hele og der fandt jeg ud af når den fik fuld omdrejninger faldte strømstyrken ned til pumpen, så jeg trak en ny ledning og ny pumpe på og så virkede det, det viste sig af der var et brud på ledningen oppe ved gas håndtaget

  • Kloakmester Kim A
    Kloakmester Kim A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   31. jan 2017 Har haft samme problem med min h12 Schaeff. Jeg skiftede begge brændstoffiltre og problemet var løst.

Kommentér på:
schaeff minigraver hr12

Annonce