{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Hare Bakgear minilæsser?? {{forumTopicSubject}}

hej TG.
vi har en minlæsser mener at det er en Job-mann. den har vendegear i joysticket samt knappen til hare og skildpadde gear.
problemet er at den efter at den har været ved smeden, ikke længere kan køre baglæns i haregearet, den skifter hele tiden ned i skildpadde når man til bak.
vi har spurgt om de ikke kan få den til at køre baglæns i haregearet min de vil ikke gøre det da de siger at det er ulovligt at den kan køre så stærkt baglæns.
findes der en form for spærring der gør at denne funktion ikke længere virker, og kan man selv fjerne den mvh. steffen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hare Bakgear minilæsser??
  • basse
    basse Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 12 Følgere: 2 Svar: 73
    #1   5. sep 2016 hvorfor arbejde videre hvis det ikke er lovligt ? jeg forstår ikke problemet her. smiley

  • #2   5. sep 2016 Har arbejdet en del med rep af jobman minilæssere, det kan måske nok lade sig gøre, det kræver dog at du har kendskab til elektronikken, muligvis skal der bruges en PC med program til opkobling med styreboksen.

    Jeg vil dog fraråde dig at gøre det, da ikke sikkert er maskinen er bygget til den høje fart i bakgear, samt at maskinen kan blive farlig at køre på..


  • #3   5. sep 2016 Det lyder sgu da underligt at den kunne før?
    Han har ikke klokket i et eller andet, og så kommet med den undskyldning du nævner der?


  • basse
    basse Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 12 Følgere: 2 Svar: 73
    #4   5. sep 2016 jimmi. jeg tror det er en sikkerhed der har været koblet fra. og de så har genetableret. men jeg kender ikke elektro teknikken i den maskine.

  • #5   5. sep 2016 problemet er bare at det gør maskinen ekstremt ineffektiv da vi gerne bakker med den når vi strøer og da vores foderbord er meget langt og smalt er det ikke det nemmeste at vende der hellere. det vanskeliggør lidt arbejdet af og til da skildpadde gearet er ekstremt langsomt.

    så vidt jeg ved, har de haft maskinen fra ny, og indtil for omkring en måneds tid siden kunne den sagtens bakke i højgear.


  • basse
    basse Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 12 Følgere: 2 Svar: 73
    #6   5. sep 2016 hvis det ikke er sket under værkstedsbesøg. så undersøg om den ikke skifter gear over magnetventiler. hvis. så kommer problemet fra en af dem.

Kommentér på:
Hare Bakgear minilæsser??

Annonce