{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  større motor i en major
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   1. jan 2015 Ja vanger og motorhjælm og alt hvad der går på langs af motoren skal forlænges da motoren er ca ½ gang længere så der er noget smede arbejde også til pladesmeden.men det er der mange der har prøvet før så det skal du nok få til at lykkes.

  • #2   1. jan 2015 ok jeg takker smiley


  • #3   2. jan 2015 Bundkar og sugesi i motoren skal også ændres da den ligger skråt i lastbilen. Du genbruger bare Majorens egen køler. Den er der plads til smiley
    Hvis du pakker det godt sammen ender du med en traktor der er ca. 22 centimeter længere end med fire cylindre. Spørg bare løs
    Held og lykke med projektet


  • #4   2. jan 2015 max m
    vis du siger at en cargo motor skal ligge skråt så tror jeg ikke det er en cargo motor jeg får i for den står vandret og har fungeret som generator


    profilbillede
  • #5   2. jan 2015 Den der motor er en ældre ford industrimotor, Ford Trader engine på en 85-90 hk smiley men lad nu være med at sætte en turbo på den for det holder den ikke for godt til... Vil du have en 6 benet med turbo i så få fat i en 2700-serie (Cargo) de kan bedre holde til det... smiley

Kommentér på:
større motor i en major

Annonce