{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling IH
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #1   13. dec 2016 Så vidt jeg ved skulle der ikke være nogen forskel i hverken den røde eller den "hvide". Som IH forhandler brugte vi den samme.

  • #2   13. dec 2016 ok der er nemlig også noget der hedder IH off white har jeg ladet mig fortælle

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #3   13. dec 2016 Det kender jeg ikke vi brugte som sagt den samme til alle modellerne Dog var der noget med de amerikanske mejetærskere (403 og 503) var mere hvide på hjulene, kan det ikke være det du tænker på?

  • #4   13. dec 2016 kan godt være ved det ikke har bare hørt om noget IH off white . men jeg tror bare den får den creme hvide det kan ikke hå helt galt. men synes bare at den røde på min "tysker" ser lidt mere mørk ud i det. men det kan selvfølgelig være mig den er gal med eller at de er falmet forskelligt ??

  • #5   14. dec 2016 Hej custav
    Her er jeg blevet færdig med at male min egen og jeg har brugt P Lindberg smiley

    Deres maskine emalje maling. Synes jeg er rigtig god og meget nemt at arbejde med/få til at flyde sammen. Jeg har undersøgt og har fået fat i hæder til det smiley

    Den røde synes jeg er fin farve er. Din hvide svær med derfor har jeg brugt Fiat hvid sådan cremet hvid Og rigtig godt tilfreds Med resultatet
    Numrene over er bestillingsnumrene ved p lingberg og er du interesseret har jeg lidt hæder til at stå i nu (til ca.8 L maling )

    9048629
    Maskinemalje, Case/IH

    9048645
    Maskinemalje, Fiat hvid


  • #6   14. dec 2016 jeg har brugt maling fra esbjerg lak og det tror jeg at jeg bliver ved med. jegver godt tilfreds med deres maling. det var kun iforhold til om der var forskel på den røde i forhold til årgang

  • #7   14. dec 2016 sådan ser det ud med esbjergs IH creme hvid ??

    profilbillede
Kommentér på:
Maling IH

Annonce