{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Liftproblem Ih 684 {{forumTopicSubject}}

Har et problem med liften på min ellers stabile ih 684, den vil pludselig ikke hæve med lift håndtaget, men kan godt sænke liften igen, jeg kan så hæve liften ved at køre frontlæsseren i top for der efter at sætte lift håndtaget i hæve stilling,nu køre liften så fint op ved hjælp af håndtaget til frontlæsseren, der er i øvrigt koblet til det originale udtag i kabinen, problemet kan godt forsvinde igen
Nogle. Bud på hvad der kan være galt
Mvh Steffen


Kommentarer på:  Liftproblem Ih 684
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #1   11. apr 2017 Problemet ligger i prioritets ventilen i den blok der ligger oven på lifthuset ( under sædet)

  • #2   12. apr 2017 okay skal den så skiftes eller kan den skilles ad og repareres?
    ved du evt. hvor jeg kan få fat i stumper til den?
    mvh Steffen


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #3   12. apr 2017 Tag klodsen af skil den ad rens den godt især de små huller i glideren under den store prop skift eventuelt oringene hvis de er blevet flade alle CNH forhandlere vil kunne skaffe dem. hvis du kender en gl IH forretning kan det være de er på lager

  • #4   12. apr 2017 Ok det lyder da som det er til at gå til,er der noget specielt jeg skal være opmærksom på? Skal der tappes olie Af først op skal der fyldes på igen når jeg er færdig? Hvordan kan jeg i øvrigt se det er den rigtige ventil jeg tager af?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #5   12. apr 2017 Jeg regner med at det er et S74 sekura førehus du har på. Så ud med sædet og af med pladen under sædet og så er det den ventil klods der ligger der lige oven på lifthuset.

  • #6   12. apr 2017 Ja det er det lige præcis, skal der tappes olie af først

Kommentér på:
Liftproblem Ih 684

Annonce