{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Bremse/koblings belægning på mål {{forumTopicSubject}}

Hej
Er ved at gøre klar til hø sæson og er kommet til mig minibig Balle presser

Sidste år ville jeg have skiftet "bælægning" på de to koblinger der sidder på de to små snegle ved pickuppen men kunne ikke finde noget jeg kunne bruge der sidder ligesom to stykker koblings plade/belægning mellem to stykker jern og en fjedreplade

Problemet er at der næsten ingen ting skal til før den glider heller ikke selvom det er halm jeg køre i smiley

Nogle der ved hvor man kan finde noget? Hverken grene eller granit vil snakke med mig fordi jeg er privat....

Det er i øvrigt en rivierra Casillas RC 8080

Vh


Kommentarer på:  Bremse/koblings belægning på mål
  • #1   19. maj 2017 Har du ikke en instruktions bog til den?

    Hvis fjeder pladen, er med bolte kan du justere dem og opnå korrekt forspænding på koblingerne.

    Det er ikke sikkert din belægning er slidt op, men det kommer an på konstruktionen.
    De fleste koblinger af den type er så man kan justere dem.


  • #2   19. maj 2017 Desværre ingen istruktions bog og den er ikke med fjedre på som "normalt" der er bare en fjedre plade, og de er slidt 1/3del af dem samt der er kørt fedt ind i dem, hvorfor vides ikke ? smiley

  • #3   19. maj 2017 Belægningen skal være 130mm yderst og 75mm hul i og så 5mm tyk

  • #4   19. maj 2017 http://www.dfmi.dk/site/site.php?site=1539

    De sælger ihvertfald reservedel til casalis.
    Mon ikke osse de har/har haft importen af dem osse.

    Ellers kan du nok finde en lokal maskinehandler der er grene/granit forhandler.


Kommentér på:
Bremse/koblings belægning på mål

Annonce