{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Palle F
Palle F
Tilmeldt:
14. jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Case International 885 xl blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej TG

Jeg har en International 885 xl hvor jeg ikke kan få blinklyset til at virke på, der er skiftet afviser arm og relæ, når jeg fjerner hazardblink kontakten kan jeg måle strøm på 2 ben men montere jeg kontakten er der strøm på 3 ben kan det evt være den kontakt der driller, skal siges at forrige ejer havde heller ikke blinklys der virkede.
Nogen der har et forslag til hvad det evt ellers kunne være?? er ved at være lidt tyndhåret pga det blinklys smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Case International 885 xl blinklys
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   16. jun 2017 Ja du har fat i noget af det rigtige det var en meget alm. fejl på en IH XL at katastrofe blinkkontakten lavede fejl på systemet og man kan ikke bare rykke den af er skal forbindes et par ledninger husker ikke lige hvilke farver .

  • Palle F
    Palle F Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   17. jun 2017 Jørgen vil det sige at jeg måske har en chance for at det virker hvis jeg skifter katastrofe kontakten.
    Eller er der nogen der ved hvad for ledninger det er der skal forbindes


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   18. jun 2017 Ja det plejer at hjælpe med en ny kontakt. man kan jo også prøve med en stump ledning at forbinde ledningen fra klemme 49 på relæet til midter polen på blink kontakten

  • Palle F
    Palle F Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   19. jun 2017 Jørgen prøvede med ny kontakt i dag uden held ?? må prøve det med ledningen, er godt nok ved at gi op og købe et flag til at holde ud af vinduet til den side den skal dreje smiley

Kommentér på:
Case International 885 xl blinklys

Annonce