{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.788 visninger | Oprettet:

Fliegl afskubbervogn erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej Kan vi går og overvejer at købe en brugt fliegl entreprenør afskubbervogn. Det er en asw 253 og så vil jeg høre om der var nogle som der havde erfaringer med sådan en? Er der noget særligt man skal holde øje med når de er brugt? og kan de også skubbe brokker og beton af ladet? Mvh Nikolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fliegl afskubbervogn erfaring?
  • #1   12. feb 2012 Jeg følger lige med,

  • #2   12. feb 2012 Nu har jeg ikke prøvet at køre beton og des lige med en fliegl, men kun græs, majs, korn, raps, møg og des lige.... og der må jeg sige at jeg kun har positive erfaringer...

  • René  p
    René p Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 27
    #3   13. feb 2012 jeg kan sige at deres entreperenør vogn er rigtig gode dog være opmærksom på slid og skader på stemplet og er det modellem med drejebar aksel kan der være en del slid hvis den har kørt med for meget læs

    har selv kørt med en i over 2 år og god service har der stort set ikke været andet et stemplet

    men den anden vi har kørende slid på aksler


  • René  p
    René p Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 27
    #4   13. feb 2012 om info får du lige et link til den vogn jeg har kørt med den er til salg enu nemlig
    (link fjernet)


  • #5   18. feb 2012 du skal ikk købe den med el styret tvangsstyring. det er ikke hurtig nok til at reagere..

Kommentér på:
Fliegl afskubbervogn erfaring?

Annonce