{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Thomas P
Thomas P
Tilmeldt:
1. jul 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Volvo T650 liftarme {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har, for ikke så længe siden, anskaffet mig en Volvo T650 traktor. Kan det passe at liftarmene ikke kan komme længere ned end ca 33 cm fra jorden?
Det er lidt af et problem, da redskaber som f.eks. en bagtipskovl, jeg har set på, har hullerne siddende ca 22cm over jorden. Armene kan så ikke komme langt nok ned, til at jeg kan påspænde skovlen, mens den står på jorden
Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo T650 liftarme
  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #1   2. maj 2015 Du er nødt til at skrue dem længere så

  • #2   2. maj 2015 Eller flytte dem i hullerne?

  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
    #3   2. maj 2015 Tak for svar. Umiddelbart kan jeg ikke se hvor jeg skal gøre nogle af delene. Billeder???

  • #4   2. maj 2015 10 år siden vi solgte vores men kan da Google lidt...
    Sidder alligevel bare og venter på prinsessen vågner...


  • #5   2. maj 2015 Når du står bagfra, så den på højre side, kan du skrue inde fra kabinen med et håndtag, som går op igennem ikke sandt..
    Den anden må du så tage af på lift armen, og så dreje den rundt..
    Der hvor du tager navlen ud, er der ikke forskellige huller i lift armen, hvor du så kan rykke den en hul ind mod traktoren?


  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
    #6   2. maj 2015 Jo, der er det håndtag, så man kan ændre højden indefra kabinen, i den ene side. Er ikke hjemme nu, men må se når jeg kommer hjem, om der er noget der kan drejes på den anden arm, som du beskriver. Hvor langt skal de kunne komme ned?

  • #7   2. maj 2015 Helt ned til jorden, alt efter indstilling...

  • #8   7. maj 2015 Fandt du ud af det?

  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
    #9   7. maj 2015 @Jimmy: Jeg fik kigget på det igår, og det blev fikset. Den ene liftarm kan jo sænkes fra kabinen, den anden ved at afmontere liftarmen og skrue bære armen længere. Nøjagtig som du sagde.... Tak for input (igen smiley ) og tak til jer andre der har givet input.
    Et spm. opstod dog under processen. Jo længere man skruer armen, jo mindre gevind er i indgreb. Kan man skrue den ud i maks længde (næsten ned til jorden) uden at risikere at den bliver for svag til at lufte noget tungt?
    Mvh Thomas


  • #10   7. maj 2015 Det er lige sådan en grænse.... Så langt ned som det Maks er nødvendigt, uden at der er for lidt gevind.. ellers skal man til at flytte den oppe i skuldrene...
    Men ved ikke hvad tolerencen på det er? 20mm minimum ca vil jeg mene...


Kommentér på:
Volvo T650 liftarme

Annonce