{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Differentialespærer
  • #1   4. maj 2015 Har den virket før?

    Og hvad mener du med mekanisk? Er det både for og bag den ikke virker?


  • #2   5. maj 2015 jeg ved ikke om den har virket før, fordi vi købte den nemlig brugt! jeg mener om den kan være pillet fra i bagtøjet eller et andet sted,


  • #3   5. maj 2015 det er kun bag den ikke virker, den pedal/knap du ved der sidder i gulvet, det er den jeg ikke kan få slået til.




  • #4   6. maj 2015 Lyser det i instrumentet som slået til?
    Kan ikke huske om der indikation til både for og bag..

    Men lyder meget usandsynligt at det skulle være fjernet i bagtøjet..
    Hvis du kan slå det til i for, virker din bund kontakt, jeg vikke tjekke strøm til magnetventilen, samt om den virker.


  • #5   6. maj 2015 ja for den knap i bunden er vel elektronisk, hvor skal man tjekke strømmen til den henne? den lyser ikke i instrumentet

  • #6   7. maj 2015 Jeps.

    Du må igang den hårde vej, tjek evt. først om der er gået en sikring, ellers må du igang og måle om kontakten får strøm osv.
    Magnetventilen sidder under bunden af bagtøjet så vidt jeg husker.


  • #7   9. maj 2015 Hvilke sikringer er det der er jo 3 sikringer der hører til differentialespæren..? Er det ikke menningen at kontakten skal kunne trykkes ned uden at den virker eller hvordan fungerer den?

  • #8   9. maj 2015 Arg det må da kunne ses i instruktions bogen, jeg kan ihvertfald ikke huske det i hovedet, er for mange år siden jeg har skruet i de traktorer..

    Bundkontakten skal trykkes ned ja, så aktiveres diff spærren, også vidt jeg husker skal du også koble den fra der igen, da der ikke er vinkel måler eller lignende på den model.


  • #9   9. maj 2015 Kan bare ikke forstå at den kontakt skal trykkes ned!! Så tror jeg måske at den sidder fast? kan man løsne den på en eller anden måde?

  • #10   13. maj 2015 Er der ikke differentiale spærer på forakslen?? Jeg ved husker nemlig at der var en sikring til 4wd og differentialespærer? men jeg tror ikke at det er den, det må være det relæ der gået hvis det er sikringer? Men tror du at kontakten kan være i stykker?

  • #11   14. maj 2015 Øhh er det ikke Jonas traktor?

    Men som jeg har skrevet før, så må i jo kigge instruktions bogen efter sikringer.
    Og jo kontakten kan gå i stykker..


Kommentér på:
Differentialespærer

Annonce