{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

2013 regler {{forumTopicSubject}}

hey.. hvordan skal den her forstås

28. Hvis bagerste kant af trækbommen overskrider bageste kant af baghjulet, skal der køres med standardtræk i inderste hul uden forhøjning af trækpunkt.


???(Hvis afstanden fra bagerste kant af hullet til yderkanten af trækbommen overskrider 5 cm, skal der køres med standard trækbom.)???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2013 regler
  • #1   25. jan 2013 Hvis din trækbom stikker bag ved baghjulet skal trækbommen være skubbet helt ind og så må den ikke være med forhøjet gaffel.

  • #2   25. jan 2013 det er bare det med kanten af hullet til yderkant af trækbommen overskrider 5 cm.. Det fatter jeg ikke helt..

    når jeg køre med 8430´eren må jeg ikke forhøje den med std. trækbom men hvis jeg smider en anden på som kommer ind bag baghjulet... hvordan skal det så forstås ?

    og du siger jeg ikke må forhøje gaflen men må jeg godt smide klodser i under adapteren??



  • #3   26. jan 2013 okay, hvis du kører med et andet træk (hjemme bygget) end dit standard træk. må dette ikke stikke ud bag dine baghjul.

    hvis dit standard/orginale sider i det inderste hul og stadig stikker ud bag hjulene (hvilket de gør på JD 8000 serie) må du ikke hæve trækket eller ligge skiver under ved din træk pløk.


Kommentér på:
2013 regler

Annonce