Ford 8700 [Ejer]
10.582 visninger
|
Oprettet:
Ford 8700
Årgang:
Motor:
Original 6,6l
Powerstartop portet og med større ventiler
Schwitzer turbo S400sx
Stor intercooler
Knast slebet 2500rpm
Dobbeltpladet kobling
8 huls dyser
Modificeret Minimec brændstofpumpe med 13mm elementer kan leverer 750 max
Powerstartop portet og med større ventiler
Schwitzer turbo S400sx
Stor intercooler
Knast slebet 2500rpm
Dobbeltpladet kobling
8 huls dyser
Modificeret Minimec brændstofpumpe med 13mm elementer kan leverer 750 max
Hestekræfter
600+
Hjultype
Michelin 710/70 - 38 skåret skarpt
Farmking 10.00 - 16
Farmking 10.00 - 16
Udstyr
Hjemmelavet frontvægtophæng
Dualpowerkit
Turbosikringskit
Elpumpe til diesel Shurflo 4 bar
manometer til ladetryk, olietryk, dualpowertryk samt dieselfødetryk
Elma 718 Datalogger
Oliefyr Ebersbächer
Dualpowerkit
Turbosikringskit
Elpumpe til diesel Shurflo 4 bar
manometer til ladetryk, olietryk, dualpowertryk samt dieselfødetryk
Elma 718 Datalogger
Oliefyr Ebersbächer
Stævner
Så mange som muligt
Beskrivelse
Se JJNMaskinservice.dk for mange flere billeder
Ford 8700
sep 2011
Følger: 17 Følgere: 18 Traktorer: 5 Emner: 6 Svar: 158
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Traktorer: 2
Det ser også rigtig godt ud efter den 2. ombygning:)
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Traktorer: 2 Emner: 28 Svar: 187
hey den s400sx hvordan har du lavet så du kan monter udstødning på den uden du skal til og svejse i turboen ?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Traktorer: 2
hey ... fin maskine du har der ... ext høj fra mig .... du sku vel ikke ligge inde med noget pumpe til sådan en der kan gi over 600 ml ... mvh jesper skovbo
sep 2011
Følger: 43 Følgere: 42 Traktorer: 3 Emner: 7 Svar: 310
Gav en høj kig evt forbi min Ford
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Traktorer: 3 Emner: 7 Svar: 41
den er jo for kuul i motorrummet en fin høj her fra
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Traktorer: 1
den er ved at blive fin,høj her fra
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Traktorer: 1 Svar: 4
så fik du lige en høj i gen
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Traktorer: 3 Svar: 24
Fin Ford