{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Volvo BM 2654

John Deere 3650

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1984
Årgang:
1993
Motor:
TD60B 6-Cylindret turbo, med eftermonteret Penta-indsugning. (vandkølet indsugning) Bosch rækkepumpe. 12 ventiler Vandkølet 5,48 ltr slagvolumen Stødstangs motor Tractrol med 4 koblingsplader og justeret op i tryk. 16 gear frem. 4 gear bak. 4 hydraulik udtag, 1 enkelt virkende, 1 dobbelt virkende, 1 fri retur.
Motor:
5,9 L Garret turbo Std stempler Std pumpe Std krumtap Blankrør
Hestekræfter:
140hk fra ny.. Målt på PTO til 188hk. D. 28/6 af Brolund..
Hestekræfter:
112hk på tappen 12 mere end normalt så den er skruet meget lidt
Hjultype:
DNEPROSHIMA (Russer-dæk) Overraskende behagelige at køre med. 710/70R38 i bag 540/70R24 i for
Hjultype:
For 540 klebber super godt brugt Bag 520 klebber super godt brugt
Udstyr:
Traktoren er født med AC, Tractrol, drejbar sæde, og at pto, 4-wd, diff.-spærre startes med knapper. Hitch krog. Der sidder fuld justerbar luftsæde i den nu, som har været helt skilt ad også, for at blive malet.. Hele kabinen er blevet trukket om i beige/lys læder med røde syninger og røde knapper i loftet. Højre og venstre side-panel, gulvet under sæde, skinnerne i loftet og lidt rundt instrumenteringen er beklædt i rødt læder. Gulvtæppet er lavet i alcatar med beige stopkant rundt, og hvidt BM og Volvo logo midt på. Ekstra måtte ved døren, i samme dur, syet aftryk af træsko.. Alle håndtag indvendigt er lakeret hvide (speciel grunder). og alle håndtag-stænger er galvaniseret om. Omdrejningstæller bliver lyst op indefra af blå dioder. Alle afmærkninger rundt ved knapper, håndtag til hydraulik og gear, pto osv. og i loftet er kopieret og lavet på ny, i samme farve oven på de rustfrie instrumenteringer. Der er blå lys rundt i den øverste del af loftet, som tændes med dør-kontakt, og fader ud når døren lukkes.. De resterende er røde, og tændes manuelt. Der er monteret ekstra arbejdslys for og bag, alt sammen i diode (9 dioder i hver lampe som arbejds-lys) I alle arbejdslys har jeg indbygget: Positionslys i alle, blink i de yderste, og stop-lys i alle i bag. de forreste position lyser gult.. I de originale lygter er der monteret dioder, for og bag. De bagerste blinker en pil --> (til den pågældende side der blinkes) og som bremselys et X.. (Der vil blive lagt en video op) Der er i alle rudelister monteret hvid låse-liste. Alle streamere i tag er lavet som refleks, og den nye hvide liste på hjelmen er også.. Der er så vidt muligt monteret forchromede top-møtrikker rundt på hjelm og motor. Under skiverne på hjelmen er der monteret gummi-skiver (hugget ud i hånden med hug-piber) Alle bolte og beslag der ikke er rustfri er blevet galvaniseret om. (alt er slebet rent for maling og rust-anløbniger i hånden, samme gælder diverse rør og stænger) Alle Slanger- hydraulik/vand og remme er nye. Alt aluminium på motor og diverse steder er poleret op. Hydraulik-stempel til pto-aktivering er af messing og poleret op. Der er mange af boltene og skiverne der er poleret i hånden. RUSTFRI MONTERING. Lygte-holder i for. Lygteholder-beslagi for. Net bag frontgitter. Beslag på dieselpumpe for stop-kabel. Gas-kabel arm på diesel-pumpe. Beslag for gas-kabel på vange. Hele lydpotte. (gennemgående rør) knækket er skåret ud for hånd, for at få det som original!! Luftfilerkasse og paddehat over hjelm. Slangeholder ved koblingshus højre side. Køler-rør fra pumpe til køler. Holder til servobeholder på indsugning. Holder til servo-filter. Afstandsrør rundt ved koblingshus. Indstignings-håndtag på og i førerhus. Lygtebom for og bag til arbejdslys og rotor-blink (dobbelt rotor-blink) Lygteholder i bag på bagskærm. Holder til hydraulik-udtag. PTO-afskærmning med laserskåret BM-logo og tandhjul. Holdere til reflekser bag på hver lår. Holder ud fra førerhus til position/blink lys i for. Trinbræt op til førerhus. Indvendig værktøjskasse. Alt indvendig instrumentering. (begge sider , foran og i loftet) Hydraulik-tank (højre side) Diesel-tanke. (højre og venstre side) Batterikasse. (nye batterier) De fleste navler i liftarme og trækbom. Rør fra luftfilter til turbo. Stramme-bånd for gummikant på forskærme. Plade for hul i fører-hus til justering af liftarme.
Udstyr:
Blankrør Radio Rotor blink Frontlift
Stævner:
Har stået i Gamst til indendørs træk som blik-fang til legetøjs-boden ;-) Var til veteran-træf i karensminde 8-9-´13 Brørup veteran træf 2014, kom ikke med i bladet, da det er Michael Føns der står for bladet, så hans egen MF skulle jo med istedet;-) Karensminde veteran træf 2014 Varde aktivitetsdag, 2014 (sammen med 810) Blev hevet ud af rækken fordi lokal avisen skulle tage billeder... Var til træk i Grindsted, men far kørte hjem da han var færdig med at trække, så ved ikke hvad pladsen blev.. Brørup-træf 2015 Karensminde veteran træf 2015. ( http://www.karensmindes-venner.com/node/2479 )
Stævner:
Bygholm træk 20/5 2016
Beskrivelse:
Har lagt traktoren op for min far, men der er os to der har bygget den sammen. Det har blevet til mange hyggelige aftener og meget sene nætter og rigtig tidlig morgen hvor der blev sagt knap så meget, men drukket en del kaffe.. Der er gået nogle timer med dette projekt, og der er blevet lagt sjæl i hver eneste bolt og møtrik der er blevet skruet på. Dette er den første traktor vi har fået hel-lakeret (noget vi normalt gør selv). Der er blevet gjort lidt ekstra ud af traktoren da dette altid har været min fars favorit, lige siden den kom frem. Den har stået øverst på listen over fremtidige indkøb, selvom der både var 2650, 2005 og 2105 på gården.. Traktoren bliver aldrig solgt, og bliver i familien, selvom der er kommet nogle rimelig seriøse bud på den.. Traktoren er udstyret med gps-tracker... Eller er der 2????? Vi finder den igen hvis den skulle finde på at stikke af....... Den har kørt på gården siden 2009, hvor den har kørt lidt korn, harvet, pløjet, tromlet, kørt- og flyttet gylle... Og så har den hevet rigtig mange Fendt'er op i tidens løb ;-) Projektet tog lidt overhånd til sidst og viger meget fra den plan der oprindelig blev lagt. Men resultatet taler for sig selv.. Helsinghoff Reklame Varde skal ha en stor tak for hjælp og gode ideer. De er begge meget hjælpsomme, også selvom vi kom med "urimelige" krav... Helsinghoff kan kopiere og genskabe alle former for tekst og mærker, i alle former, farver og skrifttype.. Arbejder selv med isolering, så "syer" selv puder til turboer, og udfoldning af blik til bøjninger osv. Ligger billeder op af de puder der bliver lavet. Skriv endelig hvis i skulle ha interesse.. Bliver syet, så de passer, har flere skabeloner fra før... Håber i vil tage godt imod den.. Her er et link, fra traktor tech, som også fortæller historien, om hvordan den blev til.. http://www.traktortech.dk/nyhed/vis.asp?m1=193&id=5358 bileder fra karensminde: http://www.karensmindes-venner.com/node/2479
Beskrivelse:
Den kører super godt den kører med harve trommel vogn vandmaskine så maskine den er importeret fra Tyskland i 1995 hvor den har kørt 2 år på et gods, den er med stort trinbrat hvilket er utrolig dejligt, og en er med digitale instrumenter indvendig og 40kmt gearkasse
Annonce