{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svejseværk.
  • #3   18. jun 2013 Det har vi også. Nemt at indstille, duer til det hele osv. smiley

• #5   21. jun 2013 Vil fraråde at købe en 180 amp. svejser.. Da den hurtigt bliver for lille.. Du skriver godt nok det kun er "lidt hyggesvejsning". Det var det også for mig, men min svejser blev hurtigt for lille. Du skal nok op i 250 ampere mindst smiley
    Der er findes mange fine mærker svejsere.. Esab, Migatronic, Samson, Kemppi osv.. Bare lov en ting! Du må ikke købe en svejser i bilka til 1000 kr.. Du kommer til at fortryde det. Det kan virkelig betale sig at købe en svejser af ordentlig mærke.. også selvom det bare er til hobby smiley
    Jeg har selv både en 180 Amp Samson, den første jeg købte.. Og en 380Amp Esab smiley

• #6   21. jun 2013 Jeg har en ESAB 200 amp. Den klarer fint mit behov som vel mest af alt kan kaldes hyggesvejsning. Har også en gammel 350 amp. elektrodesvejser til det mere "grove". Mvh

• #8   22. jun 2013 Svejsningen kan sagtens se fin ud. Men der er slet ikke på nogen måder den samme gennembrænding som med en større svejser.

• #9   3. aug 2013 250 er voldsomt i størrelsen, men 180 kan blive for lille, men er det et gammelt værk fra1980erne, så er 180 ok, den gang var 180 mere end det er i dag, mystisk ikke?

Kommentér på:
Svejseværk.

Annonce