{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MF 699
  • #1   1. apr 2014 Hej vi har en MF 690 og en MF 675 det er jo næsten det somme som en 699 jeg synes enlig ikke det er træls i lænden at have dem i midten men det finden korte og lang gearstænder mener de lange kan du risikere at slå hånden op i rat stammen har dog ikke selv prøvet det men jeg synes og 600 serien er rigtig god vi har aldrig haft du store problemer med dem de køre da selv om vores 690 kun har ca 78 så kan den sagtens trække en 16 T vogn fuld af majs og græs Ensilage smiley

  • #2   1. apr 2014 Okay i forhold til hvad du skriver, så synes jeg da det lyder som en fornuftig traktor smiley

  • #3   1. apr 2014 Jeg synes da i skal vælge sådan en da jeg lige har set i har sat den traktor i har til salg så skulle have den mindre end så reger med at det er der for du spørger om det med 699? smiley

    min far gad os godt have en 699 men pengene er der ikke til det + vi har et ned lagt landbrug og har en MF 675 med 2 wd og en MF 690 med 4 wd så vi behøver heller ikke here traktore smiley


  • #4   1. apr 2014 Ja det er rigtigt smiley Går egentlig efter at finde en traktor omkring de 80 - 100 hk, så en 690 eller 699 er nok ikke et helt skidt bud smiley
    Men det er ellers også nogle fine MF'er du har smiley


  • #5   1. apr 2014 det det synes jeg du/i skal kigge efter så skal du da enlig med glæde ligge den op der inde så for de en ekstra høj smiley

    jeg det ville være fin smiley

    Tak har ikke fået oprettet 675 endu men måske i weekenden )

    hvad skal den da bruges til hvis man må spørge? smiley


  • #6   1. apr 2014 Haha ja nu må vi se.

    Skal lave noget hø og andre små opgaver smiley


  • #7   1. apr 2014 ja smiley

    Okay det kan 699 godt klare:)


  • #8   2. apr 2014 Jeg er lige begyndt at køre med en 699 det her forår, og jeg syntes sku det var en underlig maskine til at begynde med, men jeg kan faktisk bedre og bedre li den....

  • #9   2. apr 2014 Personligt tror jeg du vil synes at din kørekomfort vil blive væsentligt forringet ved at gå fra en MF3125 til en MF 699. MF 3125 er nyere og er med luksus kabine, hvor 699 er med en standard kabine uden mange features. Du har været vant til at have stængerne ved din højre side, hvor hurtigere op og ned skift er mulige. Der vil jeg sige at med gearstængerne mellem benene er dette ikke længere muligt. Men det er jo smag og behag.

  • #10   2. apr 2014 Det er selvfølgelig rigtigt. Men når man går ned i de mindre traktorer, og når de ikke skal være alt for dyre, så ender man vel med gearstængerne mellem benene?

  • #11   2. apr 2014 Hvis du sammen ligner en 699 og en 3125 er størrelses forskellen ikke enorm. Hvis du vil spare noget på størrelse skal du have fundet dig en 4 cylinderet istedet. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du mener med en billig traktor. Men vi har selv en MF 3050 turbo. Det er sku en snild traktor. Med samme førerhus osv som 3125

  • #12   2. apr 2014 Ja, det er jo nok rigtigt nok smiley

  • #13   8. apr 2014 Hej

    Et andet alternativ kunne være en 399, samme størelse motor som 699 men en lidt mere "ny" traktor. Den kan fåes med gearskift i siden eller centreret, og med vendegear også, Efter min mening er det en mere handy traktor og jeg syntes vægtfordelingen er beder på en 399.

    Men jeg ville vælge en 6 cylemdret smiley


Kommentér på:
MF 699

Annonce