{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbler skal samles 1.500 kr.
  • Hænge 3 gardinstænger op på væg, samt hænge 3 lamper op 1.500 kr.
  • Hylde, vitrineskab, lampe og tv montering 1.400 kr.
  • El opsætning af lampe 500 kr.
  • Rengøring 400 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, fejlkode E09, Siemens 2.342 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massey Ferguson reservedele
  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #1   12. dec 2016 En MF 50 er en traktor der kun er solgt fra ny i USA hvis det er en landbrugstraktor så prøv http://www.tractorpartsinc.com/massey_ferguson_tractor_parts_3_ct.htm
    Hvis den er en gul industritraktor, så prøv http://www.malpasonline.co.uk/s/m/massey-ferguson-50b-industrial-tractors

• #2   12. dec 2016 Veterantraktordele.dk
    De har eller skaffer alt til MF, siger de.
    Mvh Henrik

• #3   12. dec 2016 Måske det er rendegraveren MF50 der er tale om..

Måske Sørup kan skaffe dele til den, de har mange kontakter til udlandet, men du skal gennem et værksted, de sælger ikke til private eller landmænd mere..

Men ellers er det vidst ved og være en sjælden maskine, som har mange dårlig domme, og ved heller ikke hvor stort et salg der var dem..

• #4   4. mar 2017 Så forstår jeg bedre at det er svært at finde info om den!
    Sparex, er det et sted i har handlet?

Må lige kigge de links igennem.

Hvad med hydraulik stemplerne, er øjerne svejst på eller skruet på, eller er det ET stykke, krom en er nemlig slidt af nogen steder?

• #6   5. mar 2017 Mit tidligere arbejde var sparex forhandler.
    Dog mest kraftoverføringsaksel beskyttelse, men fin kvalitet.

Har solgt lidt reservedel til lidt MF 1xx serie og det var også fin kvalitet.

Men det er en rendegraver du har?

Stemplerne kan du vel se om øjerne er svejst på?
    Hvis de er det, er modsat ende sikkert skruet på.

• #7   6. mar 2017 Den modsatte ende er jo inde i cylinderen.
    Umiddelbart ser det ud som om det ude ved øjet er ud i et, derfor jeg spørger, ser ikke lige systemet.

• #8   6. mar 2017 Den ser ud som den her:

http://www.traktorgalleri.dk/massey-ferguson-mf50/id-11603

• #9   7. mar 2017 Hvis øjet er svejst på, så må man skille cylinderen af, på modsat ende af øjet sidder pakningssæt og "møtrik" som man kan tage af, og få toppen af cylinderen af stokken.

Hmm ja dem er der nu nok ikke mange af.

• #10   12. mar 2017 Men så må jeg måske hellere få slebet dem ned og genbelagt med krom end at begynde og lave nye selv, har adgang til Ø50 stempelstangs materiale?

• #11   12. mar 2017 Øhh tja hvis ikke det har gravet sig ned i stokken ?
    For det kræver en drejebænk at lave nye stokke, ellers skal du få lagt noget på termisk eller kemisk metal.

• #12   23. mar 2017 Jeg er maskinarbejder, så drejning er ikke noget problem.

• #13   23. mar 2017 Nå jamen så det jo bare og komme i sving smiley
    En dags arbejde og du har to nye.

• #14   24. mar 2017 Kommer sgu an på hvordan det er samlet i enderne, kan øjet ikke skrues af er det jo en anden sag, så ender det nok med slibning, pålægning af krom og slibning.

• #15   24. mar 2017 Og det er ikke kun 2, det er nærmest dem alle, dog kan de 2 i støttebenene godt undværes, så det er en større omgang, men det bliver nok 2 og 2, eller 4 i første runde.
    Det fedeste var hvis man havde nogen mål så man kunne lave nogen nye klar og så lynhurtigt skifte dem.

• Mick N
    Mick N Tilmeldt:
    jul 2023

Svar: 1
    #16   27. jul 2023 Hvis i skal bruge reservedele til en MF 50 har jeg en model B stående til reservedele..i kan bare skrive til mig på nicmag@live.dk...kan sende til hele landet og hvis i vil have faktura kan dette også være en mulighed..og jeg kan også sende video af maskinen kørende hvis det ønskes inden adskillelses, så man kan se tingene virker:-)

go dag

• #17   3. sep 2023 Så er der liv i denne 5-6 år gamle tråd igen, herligt smiley

Jeg har nu skiftet en af cylinderne, så den er tæt nu.
    Afmonterede nogen fra en anden MF der skulle hugges op, de passede lige over, så nu har jeg dele til et stykke tid.
    De afmonterede ligger på lager ind til videre.

Hvad har du der er noget værd på din MF50, kunne godt bruge støttebens cylindere osv?

Kommentér på:
Massey Ferguson reservedele

Annonce