{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Hydrema 26f4 hydrostat {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælp med hvad det koster at få lave en Hydrema 26f4 hvor hydrostat slidt?

Kommentarer på:  Hydrema 26f4 hydrostat
  • #1   9. jan Det er jo en vidt begreb, kommer an på hvad den fejler
    Det nok nemmere du finder hvad fabrikat og model/type det er, også kontakter et service/rep center på den model.

Men chancen er at den er ved og være så gammel den måske ikke kan laves.

• #2   9. jan Hej Kent mærke og model har jeg jo skrive men den har svært ved at trække

• #3   9. jan 26f4 er jo modellen på din maskine, og siger ikke meget om hvilken hydrostat der sidder der i!

Men det jo el Volvo basis maskine, så er den ikke med converter og ikke just hydrostat?
    Hvis den køre dårligt fordi der er koldt kan det være pga for tyk olie eller en slidt converter.

• #4   9. jan Hej jeg må indrømme jeg ikke har forstand på sådan en hvad der er hvad men ved hvad en converter en person bil er men ikke hvordan man ser det i en traktor

Men det en jeg er ved at få i bytte på en anden maskine og han siger den har svært ved at trække fordi hydrostat er slidt så vil jeg gerne have en ide om hvad sådan en Rep koster inden jeg laver et byt og kunne godt bruge en rendegraver til hjælp til ombygning af hus

• Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 12
    #5   14. jan Hej
    Hydrema 26F er en Ford 550 basis maskine i forklædning. Hvis ikke den trækker rigtig mere er det sikkert fordi o-ringe mellem koblinger er blevet hårde og ikke slutter tæt mere. Jeg har en komplet liggende men hvis det kun er o-ringe der skal skiftes så koster det ikke mange kroner. Hvis du har kørt længe med det er koblinger sikkert blevet varme og slidte men det kan du se når du skiller det ad. Inden du skiller dyret ad så tag lige pumpe trykket på den der hvor olien går i converteren.
    Du er velkommen til at ringe til mig hvis du mangler mere info.
    Jeg kan som regel fanges på 24248819

Mvh Stig

• #6   18. jan Hej Stig
    Du skal have mangen tak for den flinke hjælp når nu du siger det en Ford 550 så virker det som om der er flere af dem så kan man vel få nye dele ?

Men pt er byttehandel gåde i stå da vi ikke er helt enig så må lige vende tilbage når jeg ved noget mere

• Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 12
    #7   19. jan Hej Johnny

Nye dele er ikke noget problem til disse maskiner. Jeg kan skaffe nye dele til fornuftige priser og jeg har også noget liggende i brugt.

Mvh.

Stig

Kommentér på:
Hydrema 26f4 hydrostat