{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

Fendt 930 blank rør og lyd pot? {{forumTopicSubject}}

Da fendten 930 skal til træk, skal den jo larme lidt. Men er kommet lidt itvil om hvordan røret lige skal laves? og er der nogen der har haft held med at fjerne lydpotten på sådan en? har fået at vide at det ikke skulle hjælpe at sætte et blank rør på de sidste par meter af udstødningen, hvis man ikke også fjerner lydpoten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fendt 930 blank rør og lyd pot?
  • #1   28. mar 2012 Altså jeg roder ikke lige med fendt men jeg ved at lyden bliver bedre de hvis du bare sætter blank rør på de sidste par meter men den bliver ikke højere. så er det mere behageligt at køre med men stadig en fed lyd. Vi har gjort det på en JD7710 smiley

• #2   28. mar 2012 Du skal bare have lavet et rør der passer imellem turbo og den resterende del af udstødningsflangsen. Så får du masser af lyd!
    Men hvis du vil lave rustfri op langs hytten skal din smed klemme ballerne noget sammen hvis det skal se godt ud.

• #3   28. mar 2012 ja okay, har du gjort det på jeres 930 thomas? Var det nemt nok at fjerne lydpotten? har hørt at det nemlig skulle være rigtig træls at lave på sådan en 930

• #4   30. mar 2012 Ikke lige på den jeg har oprettet, men jeg har lavet det på en anden, det kræver lidt tilpasning af det rør der skal sidde imellem, men det kan sagtens lade sig gøre.

Kommentér på:
Fendt 930 blank rør og lyd pot?

Annonce