{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Tidlig julegave fra traktorpriser.dk {{forumTopicSubject}}

Det ser ud til at der er kommet en tidlig julegave fra traktorpriser.dk. Nu er det muligt søge efter traktorer både ud fra prisområde, hvis man er på udkig efter en ny traktor, eller en bestemt traktor hvis man vil undersøge om prisen er gået op eller ned over tid - lidt som man også kan gøre det for huse.

Sidst men ikke mindst er der tilføjet det, som, efter min mening, har manglet hele tiden, nemlig muligheden for at gå direkte til annoncen for den traktor man har fundet og gerne vil kigge nærmere på. Der er kommet en knap så man kan åbne annoncen! Jeg blev dog snydt de første par gange, for jeg kunne ikke få det til at virke, men så læste jeg i FAQ'en at det er fordi annoncen åbnes i et nyt vindue og det blokerede min Chrome (ses i øverste højre hjørne) men da jeg først havde tilladt pop-ups virkede det fint!

Håber andre herinde også kan få glæde af det smiley

# Smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidlig julegave fra traktorpriser.dk
  • Hans K
    Hans K Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 7 Svar: 6
    #1   2. jan 2019 Fin hjemmeside dog kunne nogle annonce billederne godt være i bedre kvalitet. Det ville være rart hvis man kunne oprette en bruger og abonnere på det forskellige mærker og modeller. At man får en notifikation hvis en af dem man abonnere på opretter en ny annonce. smiley

  • #2   2. jan 2019 Ja det kunne være fedt - eller hvis man kunne blive notificeret hvis en bestemt traktor stiger eller falder i pris så man ikke skal ind og søge efter den hver gang smiley

  • #3   18. jan 2020 Det lader til at det faktisk er blevet lidt lettere at følge en bestemt traktor - for nu kan man deeplinke på sitet - f.eks. er her en Ford 3000 som har været til salg i et stykke tid:

    http://traktorpriser.dk/Tractor.aspx?MakeId=74&ModelId=2964&TractorId=132139


Kommentér på:
Tidlig julegave fra traktorpriser.dk

Annonce