{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rød kant?
  • #1   12. jan 2013 Jep det er lavet om, så både godkendt og indregistreret traktor har rød kant.

Forskellen er bare at den godkendte kun har en, og hvis den nu var indregistreret til maskinstations kørsel osv. ville den have en nummerplade både for og bag.

• #2   13. jan 2013 Altså jeg har lige bestået teoriprøven, og i min bog står der, at rød kant er indregistreret og sort kant er godkendt smiley

• #3   13. jan 2013 ja netop det er kun et år siden jeg var oppe og der var det stadig rød for indregistreret
    og sort for godkendt og vi fik ikke noget at vide at det var på vej til at blive ændret

• #4   13. jan 2013 Hmm, jeg bestod teoriprøven den 29 Oktober smiley

• #5   13. jan 2013 Ja sådan har reglerne også været hidtil, men de er ændret for nyligt. Tvivler på teoribøger osv. er blevet opdateret endnu så det er nok derfor.

Jeg kan desværre ikke lige finde noget om det på nettet, men den skulle være god nok, vi troede også det var en fejl fordi vi have fået en nummerplade med rød kant på vores tm'er, men vi fik af vide at reglerne var blevet ændret.

• #7   16. jan 2013 du kan gå ind på told og skats hjemmeside under nrplader der kan du se de forskellige, vi har os lige fået ny traktor og undrede os lidt over der var rød kant.

• #8   16. jan 2013 (link fjernet)

godkendt traktor har faktisk samme plader som motorcykler nu

Kommentér på:
rød kant?

Annonce