{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.414 visninger | Oprettet:

Ford 8210: Lidt hjælp vedr. hydraulik udtag :-( {{forumTopicSubject}}

Ja.... måske et amatør spørgsmål... men sgu mange år siden jeg har siddet på en traktor smiley

har købt mig denne gamle 8210.... og skal for første gang bruge hydraulik udtaget. ( til at klappe min græsharve sammen )

Der er 2 sæt udtag og 2 håndtag.... se billede.

Jeg sætter slangerne i som billedet og åbner hanerne ( er det rigtigt )???
Hvilket af de 2 håndtag i kabinen hører til det viste udtag ( regner med det højre )
Men der sker ikke en skid.....



Hår jeg båret mig fuldstændig fjoget ad ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford 8210: Lidt hjælp vedr. hydraulik udtag :-(
  • #1   13. apr 2013 Der er sq ikke andet for end først at sikre dig at du har sat slaggernes ordenligt i hvilket du kan høre for det plejer at givet lille klik eller noget i den retning ellers så prøv det andet håndtag (du splitter ikke noget ad smiley ) ellers så flyt rundt på slaggerne smiley

  • #2   13. apr 2013 Umilddelbart ser det rigtigt ud, som du har sat slangerne i. Det er højre håndtag inde i kabinen smiley Det er dog MEGET vigtigt, at det der stykke jern på siden af udtaget pejer ned af, lige som det gør på billedet smiley Hvis den pejer op af, sker der ikke noget, for så er der en hane der lukket i udtaget..


  • #3   13. apr 2013 Hey. Husk nu og sætte de "klapper" på siden af udtagene op. De lukker for alt hydralik smiley

  • #4   14. apr 2013 Og de skal være HELT nede, de ting på siden! og så tjek om trykket er reguleret helt ned, og stil evt. op for det...

  • #5   14. apr 2013 Har fundet fejlen smiley De hankoblinger der sad på den nye græsharve, er en forkert udforming... fandt jeg ud af. Tog for sjov en hydraulik slange fra en af redskaberne til minilæsseren og så virkede det med det samme. Så det er fint, bortset fra ... at det er en lorte service fra Kellfri, hvor jeg har købt græsharven. For det første har jeg bestilt en ny, så kommer der en de har brugt til demo smiley der mangler en kæde plus et par bolte. Hydraulik slangerne var ikke påsat, det er fint nok, men de er af så billig kvallitet, at det pisser ud af den ene ved selve gummiet. Desuden var der brækket en studs hult af!!!! og ingen pakninger med. hmmmmm.... godt jeg ikke har betalt endnu.

  • #6   14. apr 2013 kellfri er noget lort vi har også en græs harve fra dem den skulle samles da den kom der manglede bolte og beslagene hvor sidderne skal sættes fast i var bøjet

  • #7   14. apr 2013 ja, jeg bøvlede sgu også noget for at samle den..... den virker ellers fin, bortset fra hydraulikslangerne smiley

Kommentér på:
Ford 8210: Lidt hjælp vedr. hydraulik udtag :-(

Annonce