{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikringer
  • #1   15. feb 2014 Du skal afmontere venstre side af instrumentbordskonsolet (det brune hullede beklædning) så vidt jeg husker.
    Hvis du stille dig i døren, så er der en møtrik med en plastik hætte på foran, den skal af, samt en bolt lige over stop eller tændingslåsen..


  • #2   15. feb 2014 Hov møtriken sidder foran koblingspedalen.

  • #3   15. feb 2014 Tak har været inde og kikke i begge sider er ikke noget øv min søn hade en 4040 der sad de men den hade termosikringer. Mvh peter

  • #4   15. feb 2014 Årh for helvede.. Det sku min fejl, de sidder ved siden af rat stammen, du skal pille de dæksler af der sidder over omdrejningstælleren eller den anden side, kan ikke huske hvilken..

    Så sidder alle sikringerne på en print, stukket ned i instrumentprintet..

    Hvad fejler den?
    Den er tit lodningerne i printene bliver dårlige eller skoene bliver løse..


  • #5   15. feb 2014 smiley ] okay kikker på det i morgen kommer ikke strøm ud til forlygterne til nærlys der er fjernlys . Og der er begge lygter . Tak mvh peter

  • #6   15. feb 2014 Okay.. Jamen kan være mange ting, der sidder også et stik inde under hjelmen, lige neden under forruden, det kan også med tiden blive noget lort.

    På printet som instrumenterne er skruet fast på, kan koldlodningerne til hoved stikkene bag på blive løse, så det bare og give alle lodningerne en tur med lodekoble.
    Man kan som regel se en sort ring rundt i lodningen.

    Hvis det er sikringsholderen eller stikbenene den sidder i, ville jeg købe ny sikringsholder eller printet det sidder.
    Så skulle problemet være løst i mange år smiley


  • #7   15. feb 2014 Jeg takker mange gange for de gode råd smiley

  • #8   15. feb 2014 Så lidt smiley

    Kan jo selvfølgelig også bare være en sikring smiley


  • #9   16. feb 2014 Hej stik under forrude kontaktens så lys virker fedt og tak smiley

  • #10   16. feb 2014 Selv tak smiley


Kommentér på:
Sikringer

Annonce